کدخبر: ۷۶۹۵۹
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹
چاپ

اولین خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی تبلور آرمان‌خواهی ملت بزرگ ایران بود/ مدیریت جهادی و تفکر انقلابی راهکار عبور کشور از مشکلات است

روانبخش صادقی گفت: مدیریت جهادی همان روح اخلاص و صداقت و پاکی است که در عرصه خدمتگزاری موجب توفیقات گسترده ای در همه عرصه های مختلف انقلاب شد و در مقابل هر جا این روح اخلاص کم رنگ شد و مدیریتی با اشرافی گری و روح غربزدگی حاکم شد، ما آسیب دیدیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روانبخش صادقی، اولین خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمدی،پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:دهه پر فروغ فجر ، یادآور حرکت توفنده ملت بزرگوار ایران به رهبری امام راحل و شهدای گرانقدری است که ایران را از حصر استبداد و استکبار نجات داد و استعدادهای درخشان فرزندان خود را به عنوان نقطه عطف کارآمدی این انقلاب به نمایش گذاشت.

وی افزود:اگر از انقلاب شکوهمند خود به عنوان نقطه عطفی در عرصه های مختلف یاد می کنیم ،پس بخاطر تحولات شگرفی است که از آغازین روزهای پیروزی آن در سایه اعتماد بنفس و خلاقیت های عالمان و فرهیختگان  و نیز آحاد مردم در عرصه های مختلف بوقوع پیوست .

صادقی تصریح کرد:ملت بزرگ ایران در شرایط تثبیت حکومت الهی خود مورد هجوم استکبار قرار گرفت که وقوع و تحمیل جنگ نمونه ای بارزی از آن دشمنی ها بود وهمزمان هم توطئه های دیگری را در قالب کودتاها و تحریم ها برای محاصره و تسلیم این مردم فهیم و صبور طراحی کردند که همه آنان یکی پس از دیگری با عنایت پروردگار متعال و با درایت حکیمانه امام (ره) و مقاومت کم نظیر ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

خبرنگار پیشکسوت استان ادامه داد:با این وجود در بحث کارآمدی و پیشرفت انقلاب اسلامی ، مصداق این ضرب المثل را داریم که " آنچه که عیان است ، چه حاجت به بیان است" ،بنابراین اولا باید این باور همیشگی را در مورد سرمایه های بالقوه انسانی کشورمان داشته باشیم .

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تبلور آرمان خواهی ملت بزرگ ایران بود،امروز فرزندان این مرز و بوم در تمامی عرصه های انقلاب حرف ها برای گفتن دارند و با پیروزی انقلاب اسلامی بستر بروز این توانمندی ها و کارآمدی هم درخشان شد در حالی که در شرایط جنگ هشت ساله ،ملت بزرگ ایران با دست خالی در مقابل نظام سلطه مقاومت و ایستادگی کرد.

صادقی در ادامه گفت:در طی این 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمن از هر ترفند و توطئه ای برای سرنگونی انقلاب اسلامی استفاده کرد اما  باز هم نتوانستند و هرجا دشمن چاهی حفر کرد و دامی گسترانید بلکه خودش طعمه آن شد و سرانجامی جز شکست هم تجربه نکردند.

اولین خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس اظهارکرد:باید همواره این باور را در ذهن نسل های آینده یادآورشد که رهبری حضرت امام (ره)  و رهبر معظم انقلاب، تلاش جهادی دولتمردان ، نیروهای مسلح و صد البته بصیرت ملت ایران اسلامی موجب کارآمدی انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود:توسعه علم و فناوری ، صنعت ، کشاورزی ، فناوری تولید سلول های بنیادی، بهره برداری از ذخایر مختلف ، نوآوری ها و خلاقیت های گوناگون ، توسعه بنیه دفاعی کشور ، توسعه و پایداری انرژی و دانش هسته ای  و صدها ابتکار دیگر همه و همه نشان از کار آمدی انقلابی دارد که با گذشت چهار دهه از آن همچنان در مقابل تهدیدات و دشمنی های استکباری با قدرت به سوی قله های پیشرفت در حرکت است.

صادقی اظهارکرد:اتحاد و همبستگی ، توسعه همدلی و تعامل بیش از پیش و استفاده از فرصت های مختلف ، تکیه بر نیروی ایمان و روحیه جهادی  "ما می توانیم" ، ایران را به عنوان یکی از کارآمد ترین کشورهای منطقه به رخ دشمنان کشانیده است و این جز توفیقات الهی چیز دیگری نمی تواند باشد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مهمترین ابزار مقابله با دشمنی های نظام سلطه چیست؟،گفت: باید توجه کرد که وحدت و همدلی ، مقاومت و تعامل بیش از پیش ، توسعه فهم و بصیرت درجامعه به عنوان بهترین ابزار دشمن شناسی و توسعه روح ولایتمداری همان لازمه مقابله با دشمن است.

خبرنگار پیشکسوت استان تصریح کرد: اگر در طول چهار دهه از عمر انقلاب ، منویات رهبری در کنار تلاش سایر دولتمردان و حمایت مردم نبود ، دشمن از فرصت های خود استفاده کرده بود و ما هم در این جایگاه نبودیم بنابراین هر وقت  هم دشمن ، دشمنی خود را تشدید کرد  ملت ما هم مقاومتش را بیشتر کرد چرا که اگر لحظه ای غفلت کنیم ما خسران می بینیم .

وی درادامه افزود:دشمن در عرصه اقتصادی ما را مورد حمله قرار داد و تحریم ها را تشدید کرد ،ما نیز با افتخار  ایستادگی کردیم و امروز همچنان مقاومت می کنیم و در هجمه فرهنگی نیز همینگونه بود و دشمن نتوانسته به میل خود اهدافش را تثبیت کند.

صادقی گفت:امروز ملت بزرگ ایران به این درجه از بصیرت رسیده اند که دشمنی استکبار بر سر عقیده و ایمان آنهاست و به خوبی باور دارند که در منشور این ملت که بر گرفته از کتاب مقدس قرآن و سنت نبوی است ، ظلم و جور و بی عدالتی جایی نمی تواند داشته باشد ، دشمنان همه راه های مقابله با انقلاب را رفته اند و بازهم به سد بزرگ اتحاد ملت برخورد کردند و همچون گذشته مستاصل شده اند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مشکلات و کاستی های امروز جامعه ما محصول چیست؟افزود: باید توجه کرد که دشمنی ها بستر این مشکلات هستند و سند این دشمنی ها هم توسعه تحریم ها در طول این چهار دهه بوده است ، وقتی دشمن دارو را تحریم می کنند باید به عمق کینه و دشمنی آنها نسبت به ملت بزرگ ایران هم پی برد، متاسفانه از سویی دیگر هم سودجوئی ها و منفعت طلبی های برخی مسئولین به نوعی هم همکاری و همراهی با دشمن است که با الطاف الهی در دام قانون گرفتار می شوند.

اولین خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس اظهارکرد:کشور ما یکی از غنی ترین کشورهای دنیا با ذخایر و منابع مختلف است که توانسته و نیز می تواند ما را از خیلی از نیازمندی ها هم بی نیاز کند ، اما بعضا سوء استفاده های سودجویان حقوق مردم ما را تضییع می کند که باید از هوشیاری ، دقت و برخوردهای بدون تعارف با این افراد تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت مدیریت جهادی و غربگرا در جامعه گفت: مدیریت جهادی و تفکر انقلابی راهکار عبور کشور از مشکلات است، بنابراین مدیریت جهادی از دیگر جلوه های بدیع استقلال همه جانبه ماست و اساسا مردم ما در سایه همین مولفه انقلاب خود را طراحی، اجرا و تثبیت کرد ، مجاهدت این ملت در سایه رهبری و اتحاد و یکپارچگی موجب شکست یکی از قطب های قدرت استکباری شد و تلاش مجدد آنان نیز برای براندازی باز هم در مقابل روحیه جهادی این ملت در همه زمینه ها بازهم با شکست مواجه شد.

صادقی ادامه داد: مدیریت جهادی همان روح اخلاص و صداقت و پاکی است که در عرصه خدمتگزاری موجب توفیقات گسترده ای در همه عرصه های مختلف انقلاب شد و در مقابل هر جا این روح اخلاص کم رنگ شد و مدیریتی با اشرافی گری و روح غربزدگی حاکم شد، ما آسیب دیدیم .

 خبرنگار پیشکسوت استان اظهارکرد:انقلاب اسلامی همواره با روحیه بسیجی و جهادی عجین بوده و انقلابی گری جز با جهاد و شهادت بی معناست ؛ ملت بزرگ ما متشکل از فرهیختگان ، عالمان ، متخصصان ، تولید کنندگان و مدافعان با همین روح بزرگ از میراث گرانقدر امام(ره) و شهیدان حفاظت و صیانت می کنند و با تبعیت از رهبر و مقتدای خود راه پیشرفت و بالندگی و صعود به قله های بزرگ تعالی و کمال را یکی پس از دیگری طی می کنند.

وی در پایان تصریح کرد:اکنون در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب بازهم ملت ما میثاق و بیعت مجدد خود را با امام(ره) و شهیدان و رهبری تجدید می کنند و بر این پیمان ثابت قدم می مانند، امید که با این روح بزرگ معنویتی که در وجود این ملت خدایی نهفته است روز به روز شاهد توفیقات بیشتر باشیم و حقیقت این پیمان چیزی جز ، این بیت زیبای شاعر نیست که "ما زنده از آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست ".

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها