کدخبر: ۷۷۶۰۹
۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۸
چاپ

رحیم محمدی مطرح کرد؛

دولت "آیت الله رئیسی" با شفاف سازی،اعتماد مردم را بازآفرینی کند

فعال سیاسی گچساران گفت:دولت سیزهم بایستی با شفاف سازی اعتماد مردم را بازآفرینی کندو به شعارها و وعده ها نیز جامه عمل بپوشاند لذا دولتمران با اقدامات خود باعث شود تا ارتباط بین مردم و نظام محکم تر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، رحیم محمدی، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت:رهبر فرزانه انقلاب در اولین دیدار با هیات دولت سیزدهم تاکیدبر احیای اعتماد و امید در بین مردم را داشتند،بنابراین با توجه به وجود ضعف هایی در دولت های گذشته ضروری است که این اعتماد که به نوعی بزرگترین سرمایه یک نظام به شمار می رود با شفاف سازی و عمل به وعده ها نیز محقق شود.

وی افزود:با این وجود با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی در جامعه مردم همچنان منتظرند که تغییراتی در وضع موجود شکل بگیرد و فشارهای اقتصادی نیز برزندگی آنها کاهش یابد ،اگر بخواهیم صادقانه به موضوع نگاه کنیم این روزها هم نشانه های از نزدیکی دولت سیزدهم به مردم و نیز مبارزه با فساد در عملکرد آیت الله رئیسی را می تواند به وضوع مشاهده کرد.

محمدی در ادامه تصریح کرد:برای تغییر وضع موجود نیز اجرای سیاست های  اقتصاد مقاومتی و تکیه برتوان داخلی می تواند علاج مشکلات کشورمان باشد،چرا که ایران اسلامی دارای منابع و ذخایر معدنی ارزشمندی است که با برنامه ریزی دقیق می توان هم در بی اثر کردن تحریم های ظالمانه گام برداشت.

فعال سیاسی گچساران گفت:بنابراین در شرایطی که دشمنان قسم خورده این انقلاب با اعمال تحریم های همه جانبه سعی در نابودی این انقلاب را دارند، پس اتکاء به ظرفیت های داخلی کشور نیز عامل مهم برون رفت از این مشکلات خواهد بود.

محمدی افزود:هرچند معتقدیم که ایمان به توانمندی و کارآمدی جوانان کشورمان خود عامل توسعه و پیشرفت کشورخواهد شد، و همه به خوبی این موضوع مهم را لمس کرده ایم که پیشرفت های امروز جمهوری اسلامی در صنعت هسته ای،نظامی ،موشکی،فناوری نانو و...به واسطه بکارگیری نخبگان در این عرصه ها بوده است لذا تزریق خودباوری به جوانان نیازمند نگاه دقیق دولت به این مسئله خواهد بود.

فعال سیاسی گچساران درادامه نیز تصریح کرد:دربحث سیاست خارجی نیز قدرت و نفوذ منطقه ای ایران ضامن امنیت و آرامش کشورمان خواهد بود،هرچند تحرکات ما در عرصه دیپلماسی بازهم باید مضاعف شود، بنابراین برخورداری از یک دیپلماسی پویا خود می تواند به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.

وی در ادامه نیز با اشاره به برخی اقدامات دولت آیت الله رئیسی گفت:دولت سیزدهم در خصوص تامین واکسن کرونا بسیار خوب عمل کرد که نتایج این امر نیز مشهود است،با این وجود حضور رئیس جمهور در بین مردم خود بارقه هایی از امید را در دل مردم به وجود آورده است اما همچنان انتظار می رود که دولت سیزدهم در بحث اشتغال جوانان آستین همت بالا بزند و مبارزه با بی عدالتی،تبعیض،اشرافی گری،رانت خواری و فساد را سرلوحه برنامه هایش قرار دهد.

محمدی در پایان هم گفت:دولت آیت الله رئیسی بایستی با شفاف سازی اعتماد مردم را بازآفرینی کند، و به شعارها و وعده هایش نیز جامه عمل بپوشاند، لذا شایسته است که دولتمران سیزدهم با اقدامات خود باعث شود تا ارتباط بین مردم و نظام محکم تر شود و شکافی در این زمینه  نیز وجود نداشته باشد . 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها