کدخبر: ۷۷۹۱۸
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸
چاپ

به همت سپاه ناحیه گچساران انجام شد؛

تداوم رزمایش «کمک مومنانه» در گچساران /وقتی همدلی همچنان ادامه دارد+تصاویر

مرحله هفدهم رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و نیازمند ، با توزیع 500 بسته حمایتی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این آیین گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان سال 99 مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون 17هزارو 500بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

  وی افزود:بنابراین امروز هم به طور رسمی شاهد مرحله هفدهم از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع 500 بسته معیشتی دیگر در این شهرستان کلید خورد.

 پسنده درادامه تصریح کرد:این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، شکر و مرغ به ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.انشاءالله در مراحل بعدی نیزتمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

 رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار نیازمند، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی و نیازمندان این شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج گچساران از نیمه شعبان 99 در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

 بر این اساس، تاکنون17 مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی(ناحیه مقاومت بسیج گچساران) به تعداد 18هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

تصاویر این آیین را شاهد باشید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها