کدخبر: ۲۰۷۷۱
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
چاپ

توجه به فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی از اولویت‌های شهرداری دوگنبدان است

توجه به فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی از اولویت‌های شهرداری دوگنبدان است

شهردار دوگنبدان توجه به فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی را از اولویت‌های شهرداری دوگنبدان دانست.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس، اردوان زینل‌زاده صبح امروز در نشست بررسی عملکرد شهرداری دوگنبدان در ایام دهه فجر با بیان این‌که به دلیل اهمیت فرهنگ و حوزه‌های فرهنگی باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه انجام داد، اظهار کرد: با قدرت گرفتن فرهنگ یک کشور، فرهنگ و برنامه‌های فرهنگی یک کشور بیگانه در آن جامعه نفوذناپذیر می‌شود.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی، باور‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی، توجه به آموزش‌های شهروندی، ترویج شعائر و مضامین ارزشی و اخلاقی و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی فرهنگی اجتماعی شهروندان در مناسبت‌های مختلف و اعیاد برنامه‌های مختلفی خواهد داشت.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در دوگنبدان عملکرد مطلوبی داشته است که امیدواریم این روند فرهنگی در همه زمینه‌ها ادامه داشته باشد.

وی با تشریح بخشی از عملکرد شهرداری و شورای اسلام شهر دوگنبدان افزود: شهرداری و شورای شهر دوگنبدان در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و وظایف فرهنگی خود اقدامات مختلفی را در طول این دهه انجام داده است.

زینل‌زاده برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از 3 هزار جلد کتاب در حوزه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی، آموزشی، علمی و اقتصادی را از جمله اقدامات صورت گرفته در دهه فجر عنوان و تصریح کرد: جشن بزرگ 3 هزار نفری انقلاب با اهدای جوائز نفیسی از جمله یک دستگاه خودروی پراید، 150 قلم لوازم خانگی، 150 گوشی موبایل و 50 عدد ربع سکه بهار آزادی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر بود.

شهردار دوگنبدان: برگزاری مراسم بزرگ و به‌یادماندنی میثاق نونهالان با شهدای گمنام با حضور 360 نونهال به نماد 360 شهید گچساران در محل بوستان شهدای گمنام، همراه با عطرافشانی قبور شهدا با گلاب از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای شهر در دهه فجر انقلاب بود.

وی همکاری‌های گسترده با ادارات و نهادهای گچساران در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه فجر انقلاب اسلامی را از دیگر اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان برشمرد و عنوان کرد: شهرداری علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در زیباسازی شهری، احداث پارک‌های مختلف همچنین فعالیت در حوزه بهداشت و نظافت شهری همکاری‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف با دیگر ادارات دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها