کدخبر: ۷۶۵۷۰
۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۶
چاپ

سرمربی هندبال نفت و گاز گچساران معرفی شد

اصغر نوروز نژاد مربی با سابقه و بومی گچساران با قراردادی سفید هدایت تیم هندبال نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط خاص مالی باشگاه نفت و گاز ، در نهایت با اصغر نوروز نژاد سرمربی با سابقه و کاربلد هندبال گچساران به توافق رسیدیم.

شاهرخ داودی افزود: شرایط تیم های ورزشی باشگاهی وزارت نفت با توجه به صرفه جویی در هزینه و کاهش بودجه ورزش قهرمانی وزارت نفت در فصل جاری از لحاظ مالی و بحران کرونا بسیار ویژه است و امیدواریم در ادامه فصل بتوانیم شرایط مناسب تری برای پرداخت های مالی این مربیان و بازیکنان زحمتکش فراهم کنیم.
 
داودی اظهار کرد: در شرایط فعلی اعضای کادر و بازیکنان تیم هندبال نفت و گاز گچساران با فداکاری با این باشگاه قرارداد سفید امضاء کرده اند که امیدوارم حمایت های مدیرعامل شرکت و باشگاه بتوانیم شرایط بهتری را در ادامه برای این عزیزان فراهم نماییم.
 
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در شرایط سخت مالی مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد تمرینات خود را برای هفته سوم مهر ماه و آغاز مسابقات متمرکز لیگ برتر هندبال در تهران آماده می کند.
 
وی اظهار کرد: سعید پایاب به عنوان سرپرست، اصغر نوروز نژاد سرمربی و عباس رضا زاده مربی همکاری خود را با باشگاه نفت و گاز گچساران قطعی کرده اند که با استفاده از ظرفیت کامل بازیکنان بومی ، تیمی خوب را راهی مسابقات لیگ برتر هندبال می نمایند.
 
انتهای پیام/
 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها