کدخبر: ۷۷۰۶۷
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۱
چاپ

خانه تکانی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران / 10بازیکن غیربومی از تیم کنار گذاشته شد

مدیرعامل باشگاه نفت وگازگچساران گفت: کادر فنی تیم با اولویت مربیان بومی و مجرب تقویت خواهد شد و حداقل۶ بازیکن با کیفیت و سطح فنی مناسب به تیم اضافه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسینی، مدیرعامل تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت:بالاخره پس از ساعت‌ها جلسات متعدد در چند روز اخیر و فراخواندن  اضطراری "جهانبخش جعفری" سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از تهران به گچساران در شب عید ،بخاطر رسیدگی به اوضاع نابسامان این تیم در لیگ دسته دوم ، مقرر شد یک خانه تکانی اساسی در این تیم ریشه دار و مردمی انجام گیرد.

وی افزود: طبق توافقات به عمل آمده حدود ۱۰ بازیکن غیر بومی از تیم کنار گذاشته شدند و همچنین با یکی از اعضای کادر فنی غیر بومی در ادامه راه قطع همکاری شد .

حسینی تصریح کرد: کادر فنی تیم با اولویت مربیان بومی و مجرب تقویت خواهد شد و حداقل ۶بازیکن با کیفیت و سطح فنی مناسب به تیم اضافه خواهند شد.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت:همچنین در این جلسه  مقرر شد کمیته فنی باشگاه نقاط قوت و ضعف تیم و نیز کمبود ها و تنگناهای اثر گذار بر عملکرد تیم را مرتب رصد کرده و به کمک مسئولین و عوامل اجرایی اداری نسبت به تقویت و رفع این نقاط به جهت دستیابی به عملکرد مطلوب و مورد رضایت هواداران ،علاقه مندان و مردم شریف و عزیز نهایت همکاری را به عمل آورند.

حسینی در پایان گفت تمرینات تیم از ۵ فروردین با حضور بازیکنان بومی و ۸ فروردین با حضور بازیکنان غیر بومی با قدرت آغاز خواهد شد. امید است با همکاری و همدلی مردم ،مسئولان و بالاخص هواداران متعصب نفت وگاز گچساران بتوانیم در این شرایط سخت از ارزش و جایگاه این تیم محافظت لازم را به عمل آوریم.

براین اساس نیز در پایان نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران با ۹ شکست ، سه برد و یک تساوی در رتبه آخر جدول چهارده تیمی گروه خود قرار دارد.

در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ویستاتوربین تهران ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها