نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1401 - 13:18
حجت الاسلام ذبیحی نژاد مطرح کرد؛
مواضع حقوق بشر آمریکایی ها فریبکارانه و توخالی است
حجت الاسلام ذبیحی نژاد گفت:دشمن با پوشش دفاع از حقوق بشر هرگونه هجمه و خصومت با نظام اسلامی را مطلوب جلوه می‌دهد و متاسفانه هم از برخی به اصطلاح نادانان درون کشور نیز یارگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام ذبیحی نژاد،فعال فرهنگی گچساران در خصوص افشای حقوق بشر آمریکایی گفت:باید توجه اشت که افشای حقوق بشر آمریکایی نیازمند یک برنامه آفندی در مقابل تهاجم دشمنان است،چراکه دشمنان نظام اسلامی برای استحاله و تغییر نظام مقدس ما بودجه سنگینی را صرف می‌کنند که برخی از این اقدامات هم در پوشش دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد.

وی افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار سعی در معرفی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ناقض حقوق بشر را دارد تاجایی که نظام سلطه با این حربه به‌ دنبال جلب حمایت‌ها و هویت پشتیبانی‌ها و اجماع‌سازی جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فعال فرهنگی گچساران ادامه داد:بنابراین هر کسی در مقابل استکبار و دشمنان بایستد به مقابله با حقوق بشر متهم می‌شود،البته حقوق بشر آمریکایی فریبی برای لایه‌های کم بصیرت داخلی به شمار می رود اگرچه دشمن با پوشش دفاع از حقوق بشر هرگونه هجمه و خصومت با نظام اسلامی را مطلوب جلوه می‌دهد و متاسفانه هم از برخی به اصطلاح نادانان درون کشور نیز یارگیری می‌کند.

ذبیحی نژاد تصریح کرد:امروز افشای ابعاد مختلف حقوق بشر آمریکایی و برداشتن نقاب از چهره کریه سران استکبار، ضرورتی بس مهم است و علاوه بر این‌ نیز باید هویت، ماهیت و چهره واقعی دشمنان جنایتکار و تروریست برای جهانیان به‌ویژه نسل جوان مان شناسانده و تبیین شود.

وی افزود:با این وجود نیز مواضع حقوق بشر آمریکایی فریب‌کارانه و توخالی است و از مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکای جنایت‌کار علاوه‌بر قتل ، کشتار و ترور، تربیت و آموزش شکنجه‌گران سرویس های اطلاعاتی کشورها همچون ساواک و ...بوده است.

فعال فرهنگی گچساران ادامه داد:گوشه دیگری از اقدامات سخیف حقوق بشر آمریکایی بمباران و موشک‌باران و فروش تسلیحات نظامی به کشورهای منطقه برای کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم است که نمونه بارز این جنایات را سالهاست که در یمن شاهد هستیم.

ذبیحی نژاد اظهار کرد: بنابراین به جهت رسوا کردن و افشای حقوق بشر آمریکایی باید میزان کشتار مردم بی‌دفاع در کشورهایی مثل سوریه،عراق ،افغانستان،یمن،فلسطین و... برای مردم دنیا تبیین شود تا بدانند آمریکا چه جنایاتی را در کشورهای مختلف جهان رقم زده است.

وی در پایان هم گفت:اما امروز ما و همه حامیان مظلومان جهان تکلیف داریم ماهیت فرهنگ غرب که به فطرت انسانی و روح الهی بشریت ظلم می‌کند را افشا کنیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها