کدخبر: ۷۸۸۸۰
۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
چاپ

پس از سال‌ها فراق؛

پدر شهید «مرتضی پردال» به فرزند شهیدش پیوست+تصاویر

پدر شهید والامقام «مرتضی پردال» از شهدای دوران دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت و به‌سوی حق شتافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،  مرحوم حاج«سیاوش پردال» پدر گران‌قدر طلبه شهید «مرتضی پردال» از شهدای دوران دفاع مقدس دارفانی را وداع گفته و پس از سال‌ها دوری و غم فراق، به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این پدر شهید فردا جمعه ساعت ۹ صبح در بهشت‌زهرای گچساران برگزار خواهد شد، همچنین مراسم یادبود، سوم و هفتم پدر شهید پردال در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ در مسجد امام هادی علیه‌السلام واقع در کوی ۱۰۸ دستگاه این شهرستان برگزار می‌شود.

شهید مرتضی (تیمور) پردال در سال 1345 در روستای کلگه از توابع شهرستان باشت متولد شد. این شهید بزرگوار دوران ابتدایی خود را با نمرات عالی به پایان رساند. دوران راهنمایی ایشان مقارن با شروع نهضت انقلاب اسلامی بود و ایشان به اقتضای سنی که داشت در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد.

سال اول دبیرستان آتش عشق جبهه در قلبش شعله‌ور شد و در اواخر سال 1360 موفق شد به‌سوی جبهه بشتابد. در همان ایام سال اول و دوم دبیرستان (رشته تجربی) را تمام کرد و در همین زمان راهی حوزه علمیه شد و ابتدا در شهر اصفهان و آنگاه در سال 63 به دلیل علاقه وافرش به شهر قم، راهی حوزه علمیه قم شد.

ایشان چندین بار به جبهه اعزام شدند و در 12 عملیات شرکت داشتند. آخرین بار درحالی‌که معاون گروهان ویژه فاتحان طلاب از لشکر 25 کربلا بود در شلمچه (کربلای 5) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است آبان ماه سال 97 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه استان با خانواده طلبه شهید «مرتضی پردال» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید «مرتضی پردال» و اهداء لوح سپاس به پدر این شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرده بود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها