کدخبر: ۷۸۹۱۲
۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۵
چاپ

نارضایتی استاندار از پیشرفت مسکن ملی گچساران/ما دولت صادق الوعد هستیم+ فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:این تاخیر مخالف با به موقع کار کردن های دولت است، ما دولت صادق الوعد هستیم پس اگر وعده دادیم باید سروقت کار انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی تلفنی با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند اجرایی پروژه 288 واحدی طرح نهضت ملی مسکن در گچساران ابراز نارضایتی کرد.

سید علی احمدزاده در بخشی از تماس تلفنی‌اش با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: فروردین‌ماه امسال بازدیدی از پروژه 288 واحدی طرح نهضت ملی مسکن (فاز اول) داشتم که از سوی مدیریت وقت قول داده شد که این پروژه در شهریورماه امسال (هفته دولت) به بهره‌برداری کامل برسد.

وی افزود: متأسفانه در بازدید امروز پیشرفت قابل‌توجهی در این پروژه را مشاهده نمی‌کنیم به‌هرحال به مردم قول‌هایی داده شد و تعهدات مردم هم انجام شد ولی تعهدات بنیاد مسکن به‌موقع انجام‌نشده است و این موضوع تبعات بدی در شهرستان و استان به همراه داشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تأخیر مخالف با به‌موقع کار کردن‌های دولت است، ما دولت صادق الوعد هستیم پس اگر وعده دادیم باید سروقت کار انجام شود.

با این تفاسیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران نیز از متقاضیان طرح 288 واحدی نهضت ملی مسکن در گچساران عذرخواهی کرد و گفت: مسئولین بنیاد مسکن در این خصوص قول دادند که جبران کنند و در دهه فجر این پروژه هم به بهره‌برداری برسد.

صحبت‌های کامل استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کلیپ آمده است.

https://aparat.com/v/D2IOC

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها