کدخبر: ۷۹۱۷۴
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۲
چاپ

معاون فرماندار گچساران:

دشمن در تلاش برای دیده نشدن دستاوردهای انقلاب است

معاون فرماندار گچساران گفت: دشمنان نظام به دنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهند و یاس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کنند به خیال خام خودشان اثبات کنند که انقلاب ناکارآمد بوده است و بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جهانگیر علیزاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 ثمره خون شهدا و فداکاری ملت بزرگ ایران در سایه رهبری حضرت امام (ره) است و در چنین ایامی در سال 57 حضرت امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال تبعید و دوری از وطن به همین بازگشتند و بساط نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را برچیدند و انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کردند.

وی افزود: برای انقلاب هزینه‌های زیادی دادیم و هزاران شهید تقدیم انقلاب شد اما انقلاب دستاوردهای عظیمی داشته است که وظیفه‌داریم این دستاوردها را به‌خوبی تبیین کنیم. یک روزی کشورمان پایگاه سیاسی امن برای آمریکا بود و هر کاری که می‌خواستند انجام می‌دادند اما تفکر اسلامی (تفکر مبتنی بر توحید) به کمک ملت ایران آمد و با رهبری امام (ره) توانستیم دست سلطه‌طلبان را از کشور کوتاه کنیم.

علیزاده گفت: حکومت ایران در زمان پهلوی، یک حکومت وابسته بود شاه پهلوی در یک محیط کاملاً وابسته متولدشده بود و رژیم پهلوی ملت را کاملاً وابسته بلوک غرب و شرق کرده بود بنابراین خفتی بالاتر از این برای ملت ایران نبود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی قطع شد و استقلال سیاسی به ملت ایران بازگشت به‌طوری‌که امروز ایران اسلامی وامدار هیچ قدرتی در دنیا نیست و به دلیل همین استقلال سیاسی است که ملت ایران نزد سایر ملل از احترام خاصی برخوردار است.

معاون فرماندار گچساران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روح عزت ملی را در مردم احیا و «ما می‌توانیم» را به یک فرهنگ تبدیل کرد، یادآور شد: انقلاب اسلامی توانست نظام طاغوت سالار را به‌نظام مردم‌سالاری دینی تبدیل کند. در نظامی که مردم محور تصمیم‌گیری هستند و این تصمیم‌گیری برآمده از شعور مذهبی و در چهارچوب شریعت است و این همان وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر نظام‌های لیبرال دموکراسی غرب است.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت، شاهد حکومت به شکل موروثی بودیم و مردم هیچ جایگاه و نقشی در اداره کشور و تصمیمم گیری‌های کلان نداشتند، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم تصمیم می‌گیرند و منتخب تعیین می‌کنند و در بستر برگزاری انتخابات رد پای خود را می‌بینند لذا با یک مقایسه سطحی متوجه می‌شویم در نظام جمهوری اسلامی نسبت به حکومت طاغوت فاصله طبقاتی کاهش پیداکرده و جمهوری اسلامی توانسته است قدم‌های بزرگ و مثبتی در تأمین عدالت در همه زمینه‌ها بردارد که به برکت نظام جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور امکانات رفاهی مهیا شده است البته مشکلاتی هم وجود دارد و ما منکر وجود مشکلات نیستیم لکن با مدیریت جهادی این مشکلات مرتفع خواهند شد.

علیزاده تصریح کرد: بااین‌حال نیز انقلاب اسلامی توانست آزادی را به معنای واقعی برای ملت ایران به ارمغان آورد، قدرت دفاعی کشور را بالا برد به‌طوری‌که امروزه هیچ قدرت و هیچ کشوری در ذهن خود خیال تعرض به ایران اسلامی را ندارد. امروزه در دنیا، چهره ایران اسلامی یک چهره مقتدر سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی است که در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داریم.

معاون فرماندار گچساران افزود: ایران اسلامی درزمینهٔ علم و تولیدات علمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است در حوزه نانو، هوافضا، صنعت دفاعی، سلول‌های بنیادی، پزشکی، کشاورزی، صنعت و ... پیشرفت داشته‌ایم. لذا دشمنان نظام به دنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهند و یاس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کنند که به خیال خام خودشان اثبات کنند که انقلاب ناکارآمد بوده است و بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد کند و انتخابات را که مظهر اراده مردم در اداره امور است را مهندسی‌شده جلوه دهند؛ اما به لطف خدا و هوشیاری ملت تمام نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب خواهد شد.

علیزاده در پایان هم گفت: تجربه ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به ما می‌گوید که تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمن قوی شدن، قوی ماندن و گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است، امسال دو انتخابات مهم در پیش داریم و باید تلاش کنیم همه باهم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، یک انتخاباتی درشان ملت ایران و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

انتهای خبر/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها