کدخبر: ۷۹۲۰۴
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
چاپ

ماجرای تماس وزیر دولت روحانی با دلاویز؟/ کار را برای همیشه تمام کنیم!

همایش انتخاباتی فرهنگیان و معلمان حامی «ساسان دلاویز» نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تالار ستاره شب گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ساسان دلاویز، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت در این همایش گفت: امروز خطاب به عزیزانی که نگرانی‌هایی دارند و یک تزلزلی را دچار شده‌اند، عرض می‌کنم که این بار شیری در این بیشه است، پس تردید نکنید که ما پیروز انتخابات خواهیم بود و تردید نکنید در مسیر پیش رو نیز هیچ فردی نگاه به این عناوین و اسامی نکند چراکه همچو طبل توخالی‌اند.

خوابتان تعبیر نخواهد شد

وی افزود: اجازه نخواهم داد هیچ تخطی به هیچ مدیر انقلابی شود. با ارتباطات بسیار قوی که با رئیس‌جمهور و دولت از نزدیک دارم شما تردید نکنید که حتماً این ظرفیت و این ارتباطات گسترده باافتخار در کنار شما معلمین و جامعه فرهنگی و انقلابی خواهد بود و هر عزیزی هر خوابی که دیده است تعبیر نخواهد شد.

چنان اَلویی ببینی که هرگز فراموش نکنی

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ادامه داد: نکته بعدی این است که مشاهده کرده‌اید آقایی که هشت سال از این مردم رأی گرفت، به‌واسطه آرای این مردم در سطوحی قرار گرفت و امتیازات خاصی هم گرفت لذا امروز وقتی این موج استقبال مردم را دیده و نوع انتخاب و گزینش مردم را به سمت ما دیده است با نهایت جسارت گفته است که من اصلاً رأی گچساران و باشت را نمی‌خواهم با یک اَلو می‌گویم از جای دیگر بیایند! چنان الویی 12 اسفند ببینی که هرگز فراموش نخواهی کرد.

امروز به دریوزگی افتاده‌اید

دلاویز تصریح کرد: این مردم ممکن است درگیر خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشتی باشند و خیلی معضلات هم داشته باشند اما پای عزت و شرفشان محکم ایستاده‌اند. شما با همه نفوذ، زر و زوری که داشتید مانع شدید که یک جوان انقلابی از دل این دیار تا آخرین روز در عرصه انتخابات حضورداشته باشد و در طراحی خودتان فکر می‌کردید اگر 20 روز مانده به انتخابات دلاویز هم بیاید کسی منتظر ایشان نیست و انتخابات به نفع ما تمام است و 90 درصد آرا راداریم، اما این روزها چنان استقبالی شده است که شما به‌تمامی اشتباهات و موضوعاتی که فکرش را نمی‌کردید افتاده‌اید، به دریوزگی و خانه به خانه افتاده‌اید و به‌عکس های سلفی تک‌نفره افتاده‌اید و این همان عزت این مردم است.

ماجرای تماس وزیر دولت روحانی با دلاویز؟

وی افزود: شما زمانی می‌گفتید که من نیازی به آرای مردم ندارم، پس چه شده که ساعت 12 شب درب خانه‌یکی از رسانه‌ها را می‌زنید و می‌گویید اگر با من نیستید حداقل برای دلاویز مطلب نزنید! یکی از وزرای دولت روحانی به من زنگ زد و گفت ما که فکر می‌کردیم که در آن منطقه فقط تاج گردون است اما موج دلاویز که فراگیر شده است.

کارآمدترین نماینده ادوار پس از انقلاب

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ادامه داد: من و برادرانم در خانواده، مرتب پدر مسائل و دغدغه‌های فرهنگیان را به ما منتقل می‌کرد که پیگیری کنیم و یکی از دغدغه‌های که پدر تأکید جدی بر پیگیری آن را داشتند، بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود، اما تردید نکنید در مجلس آینده اگر کمتر از حاجی بابایی ورود نکنم برای موضوعات فرهنگیان؛ حتماً با نهایت صلابت و اقتدار نماینده ویژه جامعه فرهنگیان خواهم بود. به حول و قوه الهی خواهید دید که با انتخابی که شما رقم خواهید زد، دلاویز نماینده شما به‌عنوان کارآمدترین و شایسته‌ترین نماینده ادوار پس از انقلاب خواهد شد.

دلاویز در ادامه اظهار کرد: یادی می‌کنیم از استاد و معلم بزرگ عشایر «بهمن بیگی» که می‌گفتند که به بچه‌های عشایر با صدای بلند درس بدهید چراکه باید شما در آینده از خودتان، از عشایر و از ایلتان دفاع کنید. الآن هم به معلمین عزیز میگویم که به دانش آموزان اعتمادبه‌نفس یاد بدهید تا در آینده دچار این افراد ظالم و افرادی که با موج‌سواری یک ایل، شهرستان و دیار را 40 سال به انحصار دربیاورند، نشوید.

آمده‌ام کارهای بزرگی انجام دهم

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که در میان شما پرورش یافتم و شاگرد شما معلمین عزیز هستیم اگر امروز عزت و آبرویی در نظام اسلامی داریم همه مرهون قطره‌قطره خون شهداست و همه مدیون دعاهای خیر شما هستیم و آمده‌ایم این آبرو را در طبق اخلاص بگذاریم و برای شما کارهای بزرگی انجام دهیم.

عاقبت همه فرعون‌ها سقوط بود

دلاویز بیان کرد: مسیر ما مسیر کارآمدی و رویکرد ما رویکرد توسعه مبتنی بر خرد جمعی است. چراکه اگر توسعه در این شهرستان صورت گرفته مبتنی بر فرد محوری بوده و توسعه مبتنی بر فرد نتیجه‌اش همین ناکارآمدی‌ها بوده است؛ بنابراین در مصر باستان شخص فرعون خیلی عمران و آبادی می‌کرد اما می‌گفت من خدا هستیم ولی عاقبت همه فرعون‌ها سقوط کردند.

اقدام عملیاتی دلاویز در گچساران

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: اما در توسعه مبتنی بر خرد جمعی محور شایستگان و نخبگان هستند و یکی از دغدغه‌های ما این است که در سطوح ملی نخبه‌های گچساران و باشت حضورداشته باشند و با ظرفیت‌هایی که با این دولت داریم حتماً این اتفاق شکل می‌گیرد، ضمن اینکه در موضوع اشتغال نیز پالایشگاهی ان‌شاءالله به‌عنوان اولین گام در شهرستان کلنگ زنی می‌شود که ظرفیت به‌کارگیری 5 هزار نفر را خواهد داشت و این موضوع شعار نیست و یک اقدام عملیاتی انقلابی است.

با برنامه آمده‌ام

وی افزود: امروز به‌عنوان جوان انقلابی درصحنه انتخابات، تنها فردی بودم که با برنامه آمده‌ام و برنامه‌های که دارم حتماً عملیاتی خواهد شد و برای چهار سال نمایندگی‌ام برای همه روزها، ماه‌ها و سال‌ها برنامه دارم که علاوه بر موضوع کلنگ زنی پالایشگاه گچساران نیز موضوع عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی گچساران است. چون بنده در دولت آقای رئیسی در منطقه آزاد انزلی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سرمایه‌گذاری منطقه آزاد بودم خوب می‌دانم که از ظرفیت اقتصادی منطقه گچساران چه شکوفایی اقتصادی را می‌توانیم داشته باشیم ظرفیت اینکه در مدت سه سال 1500 تا 2000 شغل پایدار را ایجاد کنیم.

برخی‌ها همچنان شیطنت می‌کنند

دلاویز در ادامه اظهار کرد: این روزها استقبال مردم خیلی فراگیر شده و نگرانی‌هایی را در دل آقایان ایجاد کرده است لذا شیطنت‌هایی هم انجام می‌دهند که ما خیلی کاری به حواشی نداریم چراکه می‌دانیم این مردم پیروز قطعی انتخابات هستند؛ اما خواهش بنده از همه عزیزان این است که با نهایت آرامش و اخلاق‌مداری این چند روز را هم‌پشت سر بگذاریم و در 11 اسفندماه انتخابی دلاویزی داشته باشیم چراکه مطمئن هستم در 12 اسفندماه این جمعیت جشن پیروزی را در منطقه گردشگری شلالدون خواهند گرفت.

کار را برای همیشه تمام می‌کنیم

وی در پایان هم تصریح کرد: ما پیروز انتخابات هستیم اما به دنبال آرای بالای 35 هزار و 40 هزار نفر هستیم. این نکته را هم مدنظر قرار بدهیم که این وحدت و همدلی حول «حسبی الله» و اعتقادی است که داریم و این قدرت خداوند است که این موج را به وجود می‌آورد و همه عزیزان با این عشق تا پایان کار و در روز جمعه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند که کار را برای همیشه تمام کنیم و مسیری جدید در گچساران و باشت را شکل بدهیم.

 

انتهای خبر/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها