کدخبر: ۴۰۷۷۲
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
چاپ

سهم 320 میلیاردی گچساران از سهم 2 درصد نفت در سال 93

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم گچساران از 2 درصد نفت در سال 93 افزون بر 320 میلیارد ریال است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با شهردار و شورای اسلامی شهر دوگنبدان اظهار کرد: توقع من و شهروندان از مسئولان شهر سرعت در اجرای عملیات پروژه‌های عمرانی و شهری دوگنبدان است.

وی افزود: مسئولان شهری به ویژه شهرداری و شورای اسلامی باید در انتخاب پیمانکاران پروژه‌ها تجربه، توانایی و سابقه را در نظر داشته باشند تا پروژه‌ها روند اجرایی بهتری داشته باشند.

تاج‌گردون با اشاره به سهم گچساران از 2 درصد نفت ابراز کرد: علی‌رغم فشارهای زیاد برای عدم تصویب طرح سهمیه 2 درصد مناطق نفت‌خیز برای سال 93 باز هم به تصویب رسید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بر این اساس سهمیه گچساران از 2/1 حدود 35 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ افزون بر 32 میلیارد در سال 93 به این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

تاج‌گردون خطاب به مسئولان شهری تأکید کرد: سرعت در انجام پروژه‌ها سبب ایجاد انگیزه بیشتر برای تزریق بودجه و اعتبار به طرح‌ها و پروژه‌های شهری می‌شود.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها