کدخبر: ۶۶۲۷۹
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
چاپ

اظهارت زنی که در گچساران دو فرزندش را سربرید

نمی دانستم چه کار می کنم، دستم می لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم حکیمه زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، و به نقل از غلامی پور دادستان گچساران، مدینه ع که سابقه بیماری اعصاب و روان دارد صبح روزیکشنبه بعد از رفتن شوهرش به محل کار از خواب بلند می شود و دو کودک خردسالش – امیررضا ۴ ساله و فاطیما ۶ساله- را با ضربات چاقو به قتل می رساند.


وی در اولین اعترافش در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: شوهرم ساعت ۷ از خانه بیرون رفت، بچه ها در حالی که بازی می کردند شروع به دعوا کردند، به یکباره به آشپزخانه رفتم و به فاطیما گفتم لباست را در بیار، وقتی که پیرهنش را درآورد دو ضربه چاقو به سینه و یکی به گردنش زدم.


وی در ادامه اظهار کرد: به پسرم ( امیررضا ) گفتم دراز بکش، با همان چاقو، یکی به شکمش و یکی دیگر به گردنش زدم، گردنش را بریدم. بچه ها در همان چند دقیقه از دنیا رفتند.


قاتل که سابقه بیماری اعصاب دارد، گفت: نمی دانستم چه کار می کنم، دستم می لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم حکیمه زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.


مدینه ادامه می دهد: خواهرم حکیمه خود را به صحنه می رساند، با هم به خانه پدرمان رفتیم و پلیس را از موضوع باخبرکردیم.


ساعت ۱۱ ظهر مأموران پلیس آگاهی گچساران به همراه بازپرس دادسرای عمومی در صحنه حاضر می شوند، قاتل دستگیر و تحویل دادسرای عمومی و انقلاب گچساران می شود.


بنا به این گزارش، قاتل هم اکنون در بازداشت موقت به سر می برد و قرار است تا بررسی نهایی پرونده به کانون اصلاح و تربیت بند زنان معرفی شود. پلیس در حال بررسی جزییات بیشتر پرونده است.

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها