کدخبر: ۷۵۱۴۴
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷
چاپ

انتصابی جدیدبا رنگ و بوی سیاسی/ایوب مقیمی سکاندار آموزش و پرورش گچساران شد+زمان و مکان تودیع و معارفه

با نزدیک شده به انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر مدیران در گچساران نیز گویی رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد و نماینده گچساران و باشت، رئیس ستاد انتخاباتی اش را بر مسند ریاست آموزش و پرورش گچساران نظاره می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالمناف محسنی، رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران در این خصوص گفت: مراسم تکریم محمد شهبازی سرپرست فعلی آموزش و پرورش گچساران و معارفه ایوب مقیمی به عنوان مدیرجدید این اداره ساعت ۱۷یکشنبه ۱۲خردادماه جاری در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار خواهد شد.

هرچند "ایوب مقیمی" در حکمی از سوی "زارع پور" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شده که جایگزین محمد شهبازی سرپرست فعلی این اداره خواهد شد،وی از فعالان سیاسی گچساران بوده که ریاست ستاد انتخاباتی "تاجگردون" ازسوابق مقیمی است که به نوعی ازعوامل اصلی انتصاب وی به عنوان رئیس آموزش و پرورش این شهرستان نام برده می شود.

این درحالی است که با نزدیک شده به انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر مدیران نیز گویی رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد و نماینده گچساران و باشت که چندی پیش یکی از قشقایی ها را به عنوان گزینه بخشدار مرکزی گچساران انتخاب کرده بود، حال نوبت به اداره آموزش و پرورش رسید که پس از حدود8 ماه سکانداری آن توسط محمد شهبازی به عنوان سرپرست، رئیس ستاد انتخاباتی تاجگردون را به عنوان رئیس جدید این اداره بر مسند ریاست آن ببیند.

اگر چه  برخی از فعالین سیاسی اصلاحطلب واکنش به این اقدام" تاجگردون" هم نوشته بودند  تصمیمات بسیار خطرناکی در گزینش و چیدمان مدیران استانی و شهرستانی از سوی شما و مجموعه مشاوران و تصمیم سازان شما اتخاذ شده است که هیچ توجیهی بر آن وجود ندارد.

از جمله جدیدترین تصمیمات شما انتخاب و پیشنهاد آقای "ایوب مقیمی" برای تصدی مدیریت آموزش و پرورش گچساران است واین سؤال بدون پاسخ پیش می‌آید که چه پایگاه رأی و یا چه پشتوانه مردمی در ایشان سراغ دارید که ما از آن بی خبر هستیم؟.

گفتنی است "محمد شهبازی" از آبان ماه سال ۹۷ سمت سرپرست آموزش و پرورش را بعد ازسید ظهیرالدین پورالحسینی برعهده داشت.

انتهای پیام

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها