کدخبر: ۷۶۰۱۹
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹
چاپ

فعال سیاسی گچساران درخصوص شیوع کرونا در این شهرهشدار داد

یدالله مرادی:مزید اطلاع مردم و مقامات شهرستان عرض کنم که در روستای گناوه قریب ۵هزار دام وجود دارد و هر کدام می‌توانند ناقل ویروس کرونا باشند و شوند و لذا هر لحظه ممکن است که یک فاجعه پدید آید . با حجم مسافران امروز در این روستا که در حد سیزده بدر بود این خطر مضاعف وجود دارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛یدالله مرادی ،فعال سیاسی گچساران در مطلبی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان نوشت:کرونا ویروس و شیوع آن الان دستور اول تمام مقامات کشوری است بطوریکه بحث کنترل مسافرت‌ها و عدم خروج از منازل بعنوان یک راهکار جلوگیری از شیوع این بیماری هولناک می‌باشد .

قطعا اماکن و مراکز عمومی و گردشگری باید تحت کنترل ویژه قرار گیرند که در گچساران فضاهای طبیعی و روستاها ی اطراف و از جمله منطقه گناوه لری اگر با هجوم گردشگران امروز جمعه مواجه باشد هم خطر جدی مردم روستا را بشدت تهدید مینماید و هم آلودگی کل فضای طبیعت منطقه و شیوع گسترده ی این بیماری .

مزید اطلاع مردم و مقامات شهرستان عرض کنم که در این روستا قریب ۵هزار دام وجود دارد و هر کدام می‌توانند ناقل ویروس کرونا باشند و شوند و لذا هر لحظه ممکن است که یک فاجعه پدید آید . با حجم مسافران امروز در این روستا که در حد سیزده بدر بود این خطر مضاعف وجود دارد .

از دادستان محترم تقاضای ورود به موضوع را داشته و جا دارد تا پایگاه مقاومت و شورای اسلامی و دهیار عزیز هر چه سریعتر با همکاری یکدیگر پیگیر این مسئله شوند و مجوز رسمی برای جلوگیری از استقرار مسافران و گردشگران را اخذ نمایند .

تا دیر نشده همه وارد عمل شویم .

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها