کدخبر: ۷۶۸۸۳
۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۲
چاپ

شهردار دوگنبدان خبرداد؛

آغاز عملیات اجرایی بلوار شهید "فخری‌زاده" در گچساران / گامی دیگر در جهت توسعه و عمران شهری

مسعود ظفری گفت:با اتکال به خداوند متعال حداکثر تا ماه آینده عملیات جدول گذاری، نصب پایه های روشنایی، آسفالت، چمن و درختکاری بلوار شهید فخری زاده در کوی 108 گچساران نیز انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ،شهردار دوگنبدان از آغاز عملیات اجرایی بلوار شهید محسن فخری‌زاده در این شهر خبرداد و گفت: از آنجا که کوی ۱۰۸ دستگاه دارای جمعیت قابل توجهی است در سال‌های اخیر کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی این منطقه نیز یکی از دغدغه های  مدیریت شهری بوده است.

وی افزود:با مطالعه و بررسی های صورت گرفته یکی از جایگزین ها نیز ایجاد دسترسی های ثانویه و درون‌ محله‌ای جهت کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی و سهولت دسترسی محله‌ای نتیجه گیری شد.

شهردار دوگنبدان درادامه تصریح کرد:در همین راستا و در ماه‌های گذشته،شهرداری دوگنبدان با بهره‌گیری از توان داخلی واحد های عمران و اکیپ امانی پس از مطالعات لازم با انجام عملیات نقشه برداری، طراحی، خاکبرداری، بلوکاژ، مخلوط ریزی و بیس ریزی اقدام به بازگشایی معبر از خیابان اصلی کوی ۱۰۸ دستگاه به کوچه‌های پاسداران این منطقه کرده است.

ظفری ادامه داد:با اتکال به خداوند متعال حداکثر تا ماه آینده عملیات جدول گذاری، نصب پایه های روشنایی، آسفالت، چمن و درختکاری این بلوار نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت:انشاءالله به مناسبت دهه مبارک فجر امسال خیابان جدید‌الاحداث به یاد شهید دانشمند "محسن فخری زاده" مزین، نامگذاری و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها