کدخبر: ۷۸۹۰۹
۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
چاپ

مسئول سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

استیصال اسرائیل و آمریکا در برابر طوفان الاقصی

تازیک گفت: امروز رژیم اشغالگر قدس عصبانی از تحقیر طوفان الاقصی است؛ بمباران بیمارستان المعمدانی، استیصال و ضعف این رژیم سفاک را نشان می‌دهد و وقت آن رسیده که دنیا حقیقت بدون روتوش آمریکا و اسرائیل را ببیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ تازیک، مسئول سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از مدیران فعال دبیرستان‌های گچساران در خصوص جهاد تبیین و بصیرت افزایی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌گناه غزه که به بیمارستان المعمدانی پناه برده بودند از فجیع‌ترین وقایع انسانی در عصر کنونی است. رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت و مدیریت مستقیم آمریکا، برخلاف همه قوانین بین‌المللی و حقوق بشری، دست به جنایات وحشتناکی ازجمله نسل‌کشی مسلمانان بی‌دفاع غزه زده است.

وی افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس عصبانی از تحقیر طوفان الاقصی است؛ بمباران بیمارستان المعمدانی، استیصال و ضعف این رژیم سفاک را نشان می‌دهد و وقت آن رسیده که دنیا حقیقت بدون روتوش آمریکا و اسرائیل را ببیند.

تازیک تصریح کرد: امروز مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین در بدترین شرایط انسانی به سر می‌برند و همه دولت‌های اسلامی باید دست به اقدامات عملی برای جلوگیری از کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین بزنند چراکه سازش با رژیم کودک کش صهیونیستی خیانت به اسلام و قرآن است و دولت‌های اسلامی در ریخته شدن خون مردم مظلوم فلسطین مسئولیت جدی بر عهده‌دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است؛ بنابراین مدیران آموزش‌وپرورش، معلمین و فرهنگیان عزیز محوری‌ترین عنصر پیشرفت نظام اسلامی به شمار می‌روند که باتربیت دانش آموزان انقلابی، متعهد و متخصص نقش بسزایی در رشد و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی ایفا می‌کنند.

مسئول سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه جهاد تبیین سپر عظیمی در برابر هجمه‌های دشمن خواهد بود، گفت: ترفند دشمن در جنگ شناختی دروغ‌گویی، سیاه نمایی و خصوصاً انحراف ذهن جوانان و نوجوانان و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و در این راستا تحریف حقایق را در دستور کار خود گذاشته و تلاش دارد تا نسل جوان جامعه نه پیشرفت‌ها را ببینند و نه حماسه‌های هویت‌ساز و تاریخ پرافتخار کشور را بدانند و لذا جهاد تبیین اینجا اهمیت و ضرورت پیدا می‌کند.

تازیک بابیان اینکه مدیران و معلمین آموزش‌وپرورش نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند، افزود: باید توجه کرد که مهم‌ترین تمرکز دشمن بر روی نسل جوان و نوجوان (دانش آموزان) جامعه است و باید نسبت به توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی هوشیار بود و فعالانه هم در این خصوص عمل کرد و شما به‌عنوان مدیران دبیرستان نقشی محوری و کلیدی در مسئله جهاد تبیین در مدارس را بر عهده‌دارید.

 وی ادامه داد: امیدآفرینی مهم‌ترین رمز موفقیت در مقابل دسیسه‌های دشمنان است، همه اقدامات و فعالیت‌ها باید پیوست امیدآفرینی داشته باشند و نباید اجازه دهیم دشمن با شگردهای پیچیده در فضای مجازی جوانان را فریب دهد، امروز وظیفه معلمین و مدیران آموزش‌وپرورش یادآوری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است اگرچه در جمهوری اسلامی توفیقات بی‌شماری کسب کرده‌ایم و باید خودباوری و ما می‌توانیم را برای نسل جدید به یک فرهنگ تبدیل کرد.

مسئول سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تمامی مدیران مدارس گچساران گفت: جهاد تبیین و بصیرت افزایی از اولویت اصلی در نهاد آموزش‌وپرورش است که دانش‌آموزانی بر اساس الگوهای شایسته انقلاب اسلامی پرورش یابند و این امر بااهمیت دادن به تمام کسانی است که تلاش می‌کنند تا دانش آموزان و افرادی موفقی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

شایان‌ذکر است، در این همایش حجت‌الاسلام عرفانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران، انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش‌وپرورش گچساران، سرهنگ عزیزی جانشین سپاه ناحیه گچساران و جمعی از مدیران و معاونین آموزش‌وپرورش گچساران حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این همایش از مدیران فعال دبیرستان‌های گچساران که در امر جهاد تبیین و بصیرت افزایی دانش آموزان در سال گذشته اهتمام داشتند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها