کدخبر: ۷۹۱۴۶
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس گچساران طنین‌انداز شد+ تصاویر

زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد و مراسم نمادین گلبانگ انقلاب نیز در دبستان دخترانه آسیه گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور دانش آموزان و مسئولان گچساران زنگ انقلاب به‌صورت نمادین در دبستان دخترانه آسیه این شهرستان نواخته شد.

فرماندار گچساران در این آیین، دانش آموزان را نقش‌آفرینان حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: کودکان و نوجوانان همگام با پدران و مادران خود برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تلاش کردند؛ و انقلاب اسلامی با همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران و رهبری امام (ره) به یک رویداد ماندگار جهانی تبدیل شد.

دیهیمی خوب افزود: در حساس‌ترین دوران پیروزی انقلاب قرار داریم و لازم است گام‌های بلندی برای تثبیت اقتدار انقلاب اسلامی هم برداشته شود. اگرچه درخت تنومند انقلاب اسلامی با ازجان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام و تدابیر رهبر معظم انقلاب روزبه‌روز قوی‌تر و مستحکم‌تر به راهش ادامه می‌دهد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های متفاوت دهه فجر را گرامی داشته و به دشمنان ایران اسلامی نشان می‌دهیم محکم‌تر از گذشته پای آرمان‌های انقلاب و شهدا و حمایت از ولی‌فقیه ایستاده‌ایم و حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات ۱۱ اسفند خواهند داشت.

با توجه به اینکه ۱۲ بهمن امسال مصادف با روز پنج‌شنبه است و مدارس روز پنج‌شنبه تعطیل هستند، زنگ انقلاب، امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن نواخته شد.

تصاویری را مشاهده کنید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها