کدخبر: ۲۰۲۷۳
۲۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷
چاپ

بیشترین بودجه استانی متعلق به خوزستان است

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین بودجه استانی متعلق به خوزستان است.

به گزارش آفتاب جنوب ، غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: قیمت و بهای نفت در بودجه ارائه شده برای سال جدید، حدود 100 دلار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر فروش نفت و معیانات نفتی حدود یک‌هزار و 303 هزار بشکه در روز بوده که با توجه به فروش داخلی این رقم به یک‌هزار و 400 میلیون بشکه در روز می‌رسد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص اعتبارات و بودجه‌های استانی تصریح کرد: در حوزه بودجه‌های استانی بودجه‌ای در اختیار استان قرار داده می‌شود که این بودجه در میان پروژه‌های استانی توزیع شده و مسئولان این بودجه‌ها را مدیریت می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این نوع بودجه دارای جدول 10 یک بوده که در این جدول خوزستان دارای بیشترین سهم بودجه‌های استانی است.

تاج‌گردون ادامه داد: خوزستان بیش از 10 درصد این بودجه در جدول را از آن خود کرده است که این رقم با احتساب سهم دو درصد نفت، محرومیت و دیگر شاخص‌ها به دست می‌آید.

وی با اشاره به اعتبارات طرح‌های ملی گفت: طرح‌های ملی در حوزه‌های مختلفی از جمله راه، آب، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها تعریف شده است که سهم این پروژه‌ها در بودجه بسیار بالا است.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها