کدخبر: ۲۰۳۷۹
۰۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۸
چاپ

برنامه های دهه ی فجر در گچساران تشریح شد

رییس ستاد دهه فجر گچساران برنامه های سی و پنجمین بهار انقلاب در این شهرستان را تشریح کرد

به گزارش آفتاب جنوب ، یدالله مرادی ظهر امروزدر دومین جلسه ی ستاد دهه ی فجر گچساران که با حضور روسای ادارات و نهادها در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های دهه مبارک فجر با نواختن زنگ انقلاب در صبح روز 12بهمن در کلیه مدارس این شهر آغاز خواهد شد.

وی از دیگر برنامه های 12بهمن را رژه نمادین موتورسواران، حضور در بوستان شهدای گمنام و گلزار شهدا عنوان کرد و افزود: در این روز از نقاشی 35متری در محل گلزار شهدا رونمایی می شود.

رییس ستاد دهه فجر گچساران، تصریح کرد: افتتاح چندین پروژه عمرانی و برگزاری یادواره شهدا وشب شعر و خاطره در مساجد این شهر از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.

مرادی درادامه از همایش بزرگ تجلیل از فرزندان شاهد شهرستان گچساران خبر داد و گفت: از 263 نفر از فرزندان شهداء طی مراسمی باشکوهی تجلیل خواهد شد.

وی افزود: مراسم گرامیداشت شهدای اصناف و بازاری با حضور مسئولان و کسبه گچساران در مسجد بیت العباس این شهر برگزار می گردد.

مرادی در ادامه به همایش ملی عشایر در گچساران اشاره کرد و گفت:این همایش در روز 17 بهمن ماه با حضور عشایر غیور استان و برخی از مسولان استانی و کشوری در منطقه امامزاده جعفر (ع)برگزار خواهد شد.

رییس ستاد دهه فجر گچساران همچنین از تشکیل 10 کمیته برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در گچساران خبر داد و بیان داشت: کلیه برنامه های اجرایی در ایام الله دهه فجر با مشارکت این کمیته ها برنامه ریزی می گردد.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها