کدخبر: ۵۵۲۹۴
۰۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
چاپ

روز جهانی قدس

فریاد "مرگ بر اسرائیل" درگچساران طنین انداز شد

همزمان با روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل مردم شهیدپرور و انقلابی گچساران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، طنین انداز شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، پیش از ظهر امروز مردم روزه‌دار گچساران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد ظلم ستیزی و رهایی قدس شریف سردادند.


هزاران نفر از مردم ولایت مدار گچساران با سر دادن شعارهای « مرگ بر اسرائیل » و « مرگ بر آمریکا » در راهپیمایی روز قدس ، بر اتحاد مستضعفان جهان برای آزادی قدس از چنگال صهیونیست ها تاکید کردند.

راهپیمایی روز قدس در گچساران به رغم گرمای طاقت فرسا با حضور گسترده اقشار مختلف مردم روزه دار از مسجد شهیدان تا مصلای بزرگ امام (ره) این شهر برگزار شد.

مردم این دیار با سر دادن شعار « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار»، و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی ،حملات وحشیانه و ددمنشانه اسرائیل غاصب در کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

پیر و جوان، زن و مرد و خرد و کلان آمده بودند تا بار دیگر به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از مردم ستمدیده سرزمین مقدس فلسطین لبیک گویند و همبستگی خود را با آرمان «مقاومت» فریاد زنند.


تمام شهر یکصدا، ندای دفاع از قدس، فلسطین و غزه را سر دادند تا  مرهمی بر دردهای مادران مظلوم و کودکان بی‌پناه سرزمین زیتون‌ها باشند.

 مردم روزه‌دار گچساران با در دست داشتن پلاکاردهای حاوی مطالب دفاع از غزه و انزجار از اسرائیل، همراهی خود با مردم غیور و مقاوم فلسطین را به همگان نشان دادند.


مردم شهیدپرور و خداجوی این دیار، بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با مردم فلسطین را به نظام سلطه نشان دادند و ثابت کردند تا همیشه مدافع مظلوم و مقابل ظالم هستند.

 

ادامه تصاویر راهپیمایی روز قدس در گچساران را مشاهده نمایید.

 

 

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها