کدخبر: ۵۶۶۶۶
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۵
چاپ

تاجگردون

ایجاد 24 طرح اشتغالزایی در گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) جهت همکاری با ایجاد و تشکیل 24 نمونه طرح اشتغالزایی در گچساران موافقت و اعلام همکاری نموده است.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون عصر امروز در جلسه نشست بررسی طرح‌های اشتغالزایی گچساران که با حضور اصغر نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع)، فرماندار گچساران و جمعی از کارآفرینان گچسارانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست بررسی چند موضوع مهم در شهرستان از جمله در بخش تولید اقلام مورد نیاز شرکت نفت این شهرستان، بررسی مشکلات کارگروه اشتغال بانوان و ایجاد چند طرح تولیدی در راستای پیشرفت شهرستان بوده است.

 

وی افزود: از جمله نتایج مهم این جلسه افزایش سقف منابع اختصاصی حوزه استان تا 50 درصد بوده که از مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) انتظار و خواسته شد که سهم شهرستان را به لحاظ پوشش مناطق محروم تا 70 درصد افزایش دهد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل  کارگروهی متشکل از شرکت نفت، فنی و حرفه‌ای، صندوق مهر امام رضا(ع) و فرمانداری گچساران طی این نشست، تصریح کرد: با ایجاد این کارگروه تلاش خواهیم کرد در راستای  برطرف کردن مشکلات خرید اقلام موردنیاز شرکت نفت این شهرستان با تولید در خود شهرستان گام موثری برداشته شود.

 

تاجگردون بیان کرد: بحث آموزش و تولید تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در گچساران از دیگر دستاوردهای این نشست بوده که با پشتیبانی صندوق مهر امام رضا(ع) دستگاه‌های موردنیاز را در اختیار خواهیم گرفت.

 

وی ادامه داد: با آموزش و پشتیبانی در راستای تراش سنگ‌های قیمتی در این خصوص جهت اشتغالزایی و ایجاد بازار با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع)سرمایه‌گزاری خواهد شد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به سفر بازرس خانم از صندوق مهر امام رضا(ع) جهت پیگیری مشکلات اشتغال بانوان این شهرستان، بیان کرد: بازرس معرفی شده طی یک هفته جهت ساماندهی و پیگیری مشکلات امور اشتغال بانوان در گچساران مستقر خواهد شد که امید است بانوان کارآفرین گچسارانی طی مدت مذکور با همراه‌سازی و پوشش بانوان شهرستان باشت گام‌های موفقیت‌آمیزی در این فرصت به وجود آمده بردارند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) جهت همکاری با ایجاد و تشکیل 24 نمونه طرح اشتغالزایی در گچساران موافقت و اعلام همکاری نموده است.

 

تاجگردون در پایان خاطرنشان کرد: با ایجاد 24 طرح اشتغالزایی مذکور بیش از 500 نفر در این شهرستان اشتغالزایی خواهند شد

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها