کدخبر: ۵۶۹۷۶
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۱
چاپ

چمنیان مطرح کرد

بدنبال کسب سه امتیاز هستیم/قابلیت شکست گیتی پسند اصفهان را داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به این که این تیم ظرفیت و قابلیت شکست تیم گیتی‌پسند را در اصفهان دارد،گفت:استراتژی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در همه بازی‌ها پیروزی و کسب سه امتیاز است.

عباس چمنیان صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درباره وضعیت آمادگی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رویارویی با تیم گیتی‌پسند اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جدول و قرار گرفتن تیم گیتی‌پسند در بالای جدول همچنین واگذاری نتیجه در بازی گذشته توسط این تیم، شرایط سختی پیش‌روی تیم ما قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه این دیدار به میزبانی اصفهانی‌ها برگزار می‌شود، افزود: گیتی‌پسند اصفهان نسبت به سال گذشته تیم منسجم‌تر و قوی‌تری را روانه مسابقات کرده همچنین این تیم از بازیکنانی از لیگ برتر و دسته یک استفاده می‌کند که کیفیت بازی این تیم را بالا برده است.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: گیتی‌پسند از ساختار خوبی برخوردار است اما استراتژی ما نیز جدی گرفتن همه حریفان و انجام بازی قابل قبول و کسب امتیاز است.

 

چمنیان با تأکید بر این که ما همه تیم‌های جدول خود را جدی گرفته‌ایم، گفت: با همه این اوصاف تلاش ما بر این است که در بازی مقابل این تیم منسجم با دست خالی به گچساران بر نگردیم.

 

وی با بیان اینکه نسبت به نقاط قوت و ضعف گیتی‌پسند اصفهان شناخت خوبی کسب کرده‌ایم، یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشور قرار داریم، گیتی‌پسندی‌ها نیز از تیم ما شناخت لازم را کسب کرده‌اند.

 

چمنیان با اشاره به وضعیت آمادگی بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران ،گفت: بازیکنان ما از آمادگی خوبی برای بازی برخوردار هستند و انگیزه حفظ تیم در بالای جدول با کسب امتیاز در میان بازیکنان وجود دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: به جز علی کرمی که دچار مصدومیت شده همه بازیکنان در آمادگی قرار دارند که امیدواریم مسائل فنی تأکید شده در دیدار فردا توسط بازیکنان به مرحله اجرا در آید.

 

چمنیان اظهار کرد: استراتژی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در همه بازی‌ها پیروزی و کسب سه امتیاز است.

 

وی با اشاره به بازی اخیر این تیم در برابر نیروی زمینی تهران و تربیت یزد با بیان اینکه گل‌های دریافت شده در این دیدارها برخلاف جریان بازی بود، تصریح کرد: ساختار دفاعی تیم ساختاری خوب بوده که بعد از بازی با این تیم‌ها روی آن کار شده و محکم‌تر و قوی‌تر شده و تلاش این است در این بازی دست خالی از میدان بیرون نرویم.

 

گفتنی است تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و گیتی‌پسند اصفهان امروزشنبه 17 آبان‌ ماه در حالی به مصاف هم در لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌روند که هر یک از چهار بازی انجام شده در این رده از لیگ فوتبال ایران هفت امتیاز کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها