کدخبر: ۵۷۵۵۲
۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
چاپ

جزئیات جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان با وزیر پیشنهادی علوم/ احتمال رای اعتماد به دانش آشتیانی ضعیف است

جزئیات جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان با وزیر پیشنهادی علوم/ احتمال رای اعتماد به دانش آشتیانی ضعیف است

جلسه صبح امروز نمایندگان با وزیر پیشنهادی علوم نتیجه ای در بر نداشت و نمایندگان سوالاتی را از دانش آشتیانی داشتند که وی نیز به این سوالات پاسخ داد؛ اما در پایان نمایندگان جمع بندی خاصی نداشتند و قرار شد که در جلسات بعدی بررسی های بیشتر را انجام دهند.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا فخرالدین دانش آشتیانی، وزیر پیشنهادی علوم صبح امروز به جمع نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت رفت و به سوالات نمایندگان مجلس در زمینه های مختلف پاسخ داد.

 

در این باره عوض حیدرپور عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا  اظهار داشت: جلسه صبح امروز نمایندگان با وزیر پیشنهادی علوم نتیجه ای در بر نداشت و نمایندگان سوالاتی را از دانش آشتیانی داشتند که وی نیز به این سوالات پاسخ داد. اما در پایان نمایندگان جمع بندی خاصی نداشتند و قرار شد که در جلسات بعدی بررسی های بیشتر را انجام دهند.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان فراکسیون رهروان سوالاتی در خصوص امضای نامه در مجلس ششم، معاونت وزارت علوم در زمان معین و عضویت در حزب مشارکت داشتند. دانش آشتیانی نیز به بیان سابقه خود پرداخت و اظهار داشت که در مجلس ششم نامه را امضا نکرده و در خصوص معاونت وزارت علوم در زمان معین نیز عنوان کرده که در زمان فرهادی به معاونت وزارت علوم منصوب شده و به تقاضای معین در این پست مانده است.

 

حیدرپور در بخش پایانی اظهارات خود گفت: جمع بندی ما این است که احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ضعیف است.

انتهای پیام/ط

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها