کدخبر: ۵۷۸۳۷
۰۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۳
چاپ

450 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد گچساران قرار دارند

رئیس کمیته امداد گچساران گفت: : تعداد 450 دانشجو و 350 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداداین شهرستان هستند که اکنون تنها یک خوابگاه نیز برای مددجویان پسر جهت تحصیل تدارک دیده شده است.

قباد قربانی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان اینکه کمیته امداد گچساران دارای 2 هزار 500 خانوار در قالب 5000 نفر جمعیت تحت پوشش است، افزود: تعداد ایتام تحت پوشش323 نفر بوده که  257 نفر آن زیر 18 سال و 65 نفر بالای 18 سال هستند.

 

وی افزود: تعداد 450 نفر دانشجو و 350 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداداین شهرستان هستند که اکنون تنها یک خوابگاه نیز برای مددجویان پسر جهت تحصیل تدارک دیده شده است.

 

رئیس کمیته امداد گچساران تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش و لزوم ایجاد انگیزه جهت ادامه تحصیل و عدم ترک تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان، از همه مسئولان ادارات و مردم تقاضای همکاری و کمک به این قشر از جوانان و نوجوانان شهرستان را داریم.

 

قربانی  با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در ارتباط با کمک به فقرا و نیازمندان و مبارزه با فقر، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 645 حامی در کمیته امداد گچساران فعالیت و همکاری می‌کنند که تعداد 456 نفر از آن‌ها بومی هستند.

 

رئیس کمیته امداد گچساران ضمن تشکر از همکاری بانک‌های گچساران در اعطای وام به مددجویان، خاطرنشان کرد: ازابتدای سالجاری تاکنون تعدا 115 فقره وام خوداشتغالی به اعتبار 12 میلیارد و 130 میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اعطاء شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها