کدخبر: ۵۸۰۰۲
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۹
چاپ

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران :

فوتبال فیزیکی نساجی را با بازی تاکتیکی‌ خنثی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم نساجی مازندران فوتبال فیزیکی و سرعتی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بازی فیزیکی حریف را با بازی تاکتیکی‌ خنثی کرده و مانند دیدارهای گذشته در کارهای فیزیکی هم موفق خواهیم بود.

عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران افزود: از نخستین روزهای آغاز لیگ به سختی دیدارهای لیگ یک اشاره شد و اینکه تیم‌ها تلاش فراوانی در راستای رسیدن به اهداف متفاوت خود می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: دیدار برابر نساجی مازندران حکم فینالی زودرس را برای ما دارد، زیرا دو تیم در امتیازی برابر به این میدان می‌روند و البته تیم نفت و گاز گچساران برای کسب سه امتیاز آن هم با پیروزی پرگل به این دیدار فکر می‌کند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه نساجی مازندران از کاندیدهای صعود به لیگ برتر است، گفت: این تیم قدمتی بیش از نیم قرن در فوتبال ایران داشته و با مربیان جدید نگاه متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

 

چمنیان شکست مس کرمان مقابل نساجی مازندران را نشانه تحول و کیفیت خوب این تیم دانست اما این نتیجه را سبب ایجاد انگیزه برای تلاش مضاعف بازیکنان نفت و گاز گچساران در راستای کسب پیروزی عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود مصدومیت‌های تعدادی از بازیکنان تیم، تدابیر ویژه‌ای برای بازی با نساجی اندیشیده شده تا با جلوگیری از سریالی شدن ناکامی‌های نفت، روند پیروزی به اردوی ما بازگردد.

 

چمنیان با بیان اینکه تیم نساجی مازندران فوتبال فیزیکی و سرعتی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بازی فیزیکی حریف را با بازی تاکتیکی‌ خنثی کرده و مانند دیدارهای گذشته در کارهای فیزیکی هم موفق خواهیم بود.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شائبه وجود مشکل روحی و روانی در تیم نفت و گاز گچساران را بی‌اساس خواند و افزود: تنها مشکل کنونی تیم، مصدومیت تعدای از بازیکنان بوده که بازیکنان جایگزین با انگیزه بالا به پیروزی مقابل حریفان فکر می‌کنند.

 

چمنیان صعود به لیگ برتر را نتیجه مطلوب و دلخواه هر تیم لیگ دسته یکی دانست اما متعقد است که در صورت عدم این مهم نباید فوتبال را تمام‌شده دانست.

 

استعدادهای فوتبالی گچساران به هدر می روند

 

وی از هواداران نفت گچساران خواست تا با تشویق اختصاصی این تیم، سبب بالارفتن انگیزه و کسب نتیجه مطلوب یعنی پیروزی نفت و گاز گچساران در برابر نساجی شوند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درادامه ضمن تمجید از عملکرد درخشان تیم نوجوانان این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر نوجوانان اظهار کرد: خوشحالی بسار زیاد من به دلیل ارائه فوتبال با کیفیت و چهره شدن استعدادهای فوتبالی رده پایه این شهر است .

 

چمنیان تصریح کرد: نگرانی من هم از نداشتن تیم های رده امید و جوانان این باشگاه در لیگ باشگاهی کشور است که این استعدادهای فوتبالی در یک خلا بازی نکردن به هدر می روند.

 

 وی یادآور شد: با وجود سرمایه گذاری مطلوب در رده نوجوانان عدم تیم داری در رده های بالاتر مانع استفاده تیم بزرگسالان از این بازیکنان نوجوان خواهد شد.

 

چمنیان اظهار کرد: با نگاه ویژه مسئولان ورزش شهرستان و باشگاه نفت و گاز گچساران فاصله رده سنی نوجوانان با بزرگسالان با ایجاد رده های جوانان و امید و حضور در مسابقات سطح اول فوتبال کشور حفظ شود تا شاهد درخشش این بازیکنان در رده های بالاتر و نهایتا محصول خوبی برای تیم بزرگسالان باشگاه فراهم شود.

 

گفتنی است دو تیم فوتبال نفت وگاز گچساران و نساجی مازندران عصر امروز ساعت 14 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها