کدخبر: ۶۲۱۵۷
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
چاپ

امام جمعه موقت گچساران:

آل سعود عامل اصلی تفرقه و تشتت میان مسلمانان است

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه سعودی ها در خدمت استکبار وبرای ضربه زدن به مظلومین یمنی از هیچ جنایتی دریغ نمی کند، گفت: امروز حاکمان زر و زور آل سعود نه تنها اطلاع دقیقی از معارف ناب اسلامی ندارند، بلکه عامل اصلی تفرقه و تشتت میان مسلمانان است.

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران صبح امروز در گفت و گوبا پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به حملات وحشیانه و ددمنشانه آل سعود به یمن، که با حمایت استکبار واتحاد چند کشور منطقه صورت گرفته است ،گفت: حملاتی که امروز در یمن انجام می گیرد، ناشی از طراحی و برنامه ریزی چندین ساله کاخ سفید ، صهیونیست‌ها و وهابیت است.

 


وی افزود:تهاجم بی رحمانه به مردم ،کودکان و زنان بی دفاع یمن در پی اجرای برنامه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار توسط سعودی ها انجام می پذیرد.

 

خواجه زاده با اشاره به اینکه طراحی و برنامه ریزی این حملات وحشیانه از سوی سازمان های جاسوسی  سیا و موساد شکل گرفته است، تصریح کرد: سعودی ها درمیان جهان اسلام رژیمی هستند که عامل تفرقه بین مسلمانان در جهت خدمت به استکبار جهانی است.

 

امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد:در تعالیم و معارف اسلامی آمده است که اگر ندای مظلومی  بلند شد باید به آن رسیدگی کرد ولی در حقیقت آل سعود نقطه مقابل این اندیشه است.

 

وی با بیان اینکه سعودی ها در خدمت استکبار وبرای ضربه زدن به  مظلومین یمنی از هیچ جنایتی دریغ نمی کند، گفت: امروز حاکمان زر و زور آل سعود نه تنها اطلاع دقیقی از معارف ناب اسلامی ندارند، بلکه عامل اصلی تفرقه و تشتت میان مسلمانان است.

 

خواجه زاده افزود:امروز وضعیت رقت باری که مسلمانان یمنی با آن روبرو هستند هیچ آزاده ای  در جهان این جنایات را تحمل نمی کند.

 

عربستان از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) هراس دارد

 

این مسئول تصریح کرد: اینکه رژیم آل سعود با طراحی آمریکا و با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظامی غرب این چنین ددمنشانه بر سر کودکان و زنان مظلوم یمنی بمب می افکند در واقع ترس از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه اگر یکروز پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در جهان اسلام به اهتزاز درآید دیگر جایی برای آل سعود در حجاز نخواهد بود،افزود: حاکمان ظالمی که امروز خود را تحت  عنوان خادم الحرمین معرفی می کنند با گسترش  و تحقق اسلام ناب در جهان هیچ جایگاهی در این قطب از جهان اسلام نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه نقشه اصلی تشتت و تفرق میان مسلمان را آل سعود و وهابیت یدک می کشد،تصریح کرد:حمله سعودی ها به یمن براساس نظرات تحلیلگران و کارشناسان نه تنها فایده ای برای این رژیم نخواهد داشت بلکه عاملی است که پایه های حکومت این رژیم جعلی و استبدادی را سست و لرزان خواهد کرد.

 

خواجه زاده گفت:علت اصلی اینکه سازمانهای بین المللی و شورای امنیت در جلوگیری از حملات وحشیانه آل سعود به یمن هیچ گونه اقدام عملی انجام نمی دهند در حقیقت همسو بودن برنامه های آل سعود در راستای منافع استکبار است.

 

این مسئول با بیان اینکه سازمان های بین المللی و دیگر نهاد های تحت این عناوین بر اساس فلسفه وجودی خود عمل نمی کنند،افزود: متاسفانه هرگاه حرکت و انقلابی در نقطه ای از جهان صورت پذیرد که در راستای منافع غرب نباشد، استکبار جهانی بدنبال سرکوب کردن این اقدام است.

 

اختلافات شدید درون خاندانی در رژیم آل سعود

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه نظام سیاسی سعودی ها هیچ گونه مقبولیت و مشروعیت مردمی ندارد،تصریح کرد: در چند روز اخیر شاهد بودیم که سعودی ها دچار اختلافات درون خاندانی شده اند و این اختلافات قدرت خاندانی آنها را با چالش جدی مواجه کرده است.

 

خواجه زاده درادامه بقای حکومت رژیم آل سعود را مبتنی بر فروش نفت ، حمایت رژیم صهیونیستی و دنیای غرب برشمرد و افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که تمام دنیای کفر در مقابل مسلمانان قرار گرفته اند و این گونه حملات بی شک توطئه استکبار جهانی برای نابودی اسلام است.

 

وی با بیان حرکت وحشیانه و کشتار افراد بی گناه یمنی با هیچ یک از موازین و احکام اسلامی سنخیتی ندارد،اظهارکرد:این اقدام نه تنها بر پیکره رژیم آل سعود ضربه مهلکی خواهد زد بلکه این رژیم را به لکه ننگی در منطقه تبدیل کرده است.

 

امام جمعه گچساران تاکید کرد:حمله عربستان به یمن و کشته شدن مردم مظلوم این کشور از برنامه های آمریکای جنایتکار برای ایجادتفرقه درمیان مسمانان است وامت اسلامی باید بابصیرت کامل نقشه های دشمنان اسلام را نقش برآب کرده و در برابر آنها باهم متحد باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها