کدخبر: ۶۵۰۵۶
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۶
چاپ

شهردار دوگنبدان:

بیش از 167 هکتار از مساحت گچساران بافت فرسوده است

شهردار دوگنبدان گفت:بیش از 167 هکتار از مساحت شهر دوگنبدان در بافت فرسوده قرار دارد و با جمعیتی افزون‌بر 7 هزار و 500 نفر در قالب یک‌هزار و 300 خانوار حجم زیادی از جمعیت شهر را در خود جای داده است.

اردلان زینل‌زاده شهردار دوگنبدان صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در خصوص پروژه های اجرایی درحوزه عمران این شهر ،گفت: در حال حاضر پروژه‌های بسیاری از جمله ایجاد پارک‌ها، مناطق تفریحی، پیاده‌روسازی و جدول گذاری در سطح شهر دوگنبدان در حال اجرا است و مجموعه شهرداری امسال با همتی مضاعف در راستای زیباسازی شهر و فراهم ساختن امکانات رفاهی شهروندان تلاش می‌کند.

 

وی با بیان اینکه امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان 4 میلیارد و 252 میلیون و 600 هزار تومان به افزایش فضای سبزشهری اختصاص داده شده است ،افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی استانی و دو درصد نفت در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری و تکمیل پارک‌ها به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شد.

 

زینل‌زاده با اشاره به تخصیص 649 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل دو کانال هدایت سیلاب در این شهر ،تصریح کرد:توزیع بیش از 20 هزار اصله نارنج جهت اجرای طرح کاشت خانه به خانه از جمله اقدامات شهرداری این شهر در راستای افزایش میزان سرانه فضای سبز در یک سال اخیر بوده است.

 

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه پروژه احداث مجتمع فرهنگی گلزار شهداءمحوطه‌سازی این گلزار به اتمام رسیده است ،گفت:4میلیارد و 313 میلیون تومان امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به حوزه راه‌سازی شهری اختصاص داده شد.

 

وی با بیان اینکه پروژه‌های اجرایی شهرداری دوگنبدان امسال شتاب بیشتری خواهند گرفت با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده جهت خرید تجهیزات مجتمع فرهنگی گلزار شهدای این شهر گفت: امسال 200 میلیون تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات مورد نیاز این مجتمع اختصاص داده شده است.

 

زینل‌زاده اظهارکرد:تکمیل فضای کنار گذر ضلع جنوبی زیرگذر دوگنبدان به مساحت 500 مترمربع وبا اعتباری افزون‌بر 10 میلیاردریال از دیگر پروژه‌های اجرایی شهرداری دراین شهر است.

 

شهردار دوگنبدان درادامه به احداث پارک کودک در این شهر اشاره کرد وافزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال در زمینی به به مساحت یک‌هزار مترمربع اجرایی می‌شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های اجرایی در بافت فرسوده این شهر گفت: بیش از 167 هکتار از مساحت شهر دوگنبدان در بافت فرسوده قرار دارد و با جمعیتی افزون‌بر 7 هزار و 500 نفر در قالب یک‌هزار و 300 خانوار حجم زیادی از جمعیت شهر را در خود جای داده است.

 

زینل زاده تصریح کرد:احداث پارک محله‌ای به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع در محل پل بردستانی، تکمیل پیاده‌روسازی و جدولگذاری چهار راه مسجدصاحب‌الزمان(عج)، محله رادک و خیابان امینی از جمله پروژه‌های اجرایی در بافت فرسوده این شهر است.

 

شهردار دوگنبدان اظهارکرد:پروژه‌های عمرانی این شهر با اعتباری افزون‌بر 8 میلیارد و 100 میلیون ریال در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها از 10 تا 40 درصد است .

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها