کدخبر: ۶۶۰۶۹
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۱
چاپ

واکنش مدرس دانشگاه های گچساران به حضور آذر منصوری

مدرس دانشگاه های گچساران گفت:دعوت و حضور "آذر منصوری" که در فتنه 88نشان داد فاقد بصیرت و عامل عامد و یا جاهل استکبار جهانی است با چراغ سبز و مجوز های دو پهلوی دست اندرکاران و برخی مسئولین استانی در آستانه 16آذر و انتخابات آینده، توهینی بس بزرگ به قشر دانشگاهی و فرهیخته این استان است.

محمد رمضانی مدرس دانشگاهای گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در واکنش به حضور محکوم فتنه و اتفاقات رخ داده در دانشگاه یاسوج ،گفت: تغییر نگاه ها از همایش بزرگ اربعین حسینی با دعوت از فتنه گران در استان کهگیلویه و بویراحمد خیانتی بس بزرگ به مردمان این خطه است.

 

وی افزود:دعوت و حضور "آذر منصوری" که در فتنه 88نشان داد فاقد بصیرت و عامل و یا جاهل استکبار جهانی است با چراغ سبز و مجوز های دو پهلوی دست اندرکاران و برخی مسئولین استانی در آستانه 16آذر و انتخابات پیش رو، توهینی بس بزرگ به قشر دانشگاهی و فرهیخته این استان است.

 

این مدرس دانشگاه تصریح کرد:از نگاه دیگر هم جریان اصلاح طلب که در واقع با انتخاب شعار برای رفع مشکلات مردم وبا ارائه کلید و توسل به کدخدا سرکار آمدنددر یک عملیات روانی برای توفیق در انتخابات پیش روبدنبال راه اندازی و ایجاد موج جدیدی در کنار سایر اهرم های خود هستند.

 

رمضانی با اشاره به تلاش برخی از مسئولین برای زمینه سازی حضور محکومین فتنه 88 در برخی از همایش ها و جلسات در سطوح مختلف این استان، گفت:همانطوری که رهبر معظم انقلاب نیز درسال های اخیر فتنه را خط قرمز نظام اسلامی برشمردند ما هم به تبعیت از مقام عظمای ولایت، فتنه را خط قرمز نظام اسلامی می دانیم و همواره و در همه شرایط بر خط قرمز بودن فتنه و فتنه گران تأکید خواهیم کرد.

 

این فعال فرهنگی تاکید کرد: هر کسی که پای فتنه گران و محکومان فتنه 88 را به عرصه های دانشگاهی ،علمی ،سیاسی و دیگر عرصه های استان ولایتمدارکهگیلویه و بویراحمد باز و بسترهای  لازم را برای حضور آنان فراهم کند جز فتنه گران محسوب شده و مقصر است.

 

وی افزود:حضور محکوم فتنه در این استان با هر نام و عنوانی عبور از خط قرمز نظام و انقلاب است که باید با همدلی و همزبانی به خواسته‌های مقام عظمای ولایت جامعه عمل بپوشانیم و مشی رهبری را در جامعه جاری و ساری سازیم.

 

رمضانی درادامه تصریح کرد:اینگونه مجلس ها و همایشات با حضور فتنه گران، محکوم هستند و مسئولینی که دغدغه همدلی و وحدت در کهگیلویه و بویراحمد را دارند به هیچ عنوان نباید اجازه برگزاری چنین جلساتی را صادر و عزت و شرف مردمان ولایتمدار این استان را خدشه دار کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها