کدخبر: ۷۱۲۱۷
۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۲
چاپ

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

رسانه ملی در خصوص برد ارزشمند ما کم توجهی کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت :در جام حذفی توانستیم تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر یعنی استقلال خوزستان را در خانه خودش و در 90 دقیقه شکست دهیم که البته رسانه ملی در خصوص برد ارزشمند ما کم توجهی کرد و این موفیقت بزرگ باشگاه نفت وگاز را به خوبی منعکس نکرد که امیدواریم در ادامه این چنین نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی سرمربی تیم نفت وگاز گچساران در نشست خبری با با خبرنگاران ،گفت: با وجود اینکه چندین پیشنهاد سرمربیگری در لیگ یک وحتی پیشنهاد مربی گری در لیگ برتر داشتم ولی صداقت و تفکر مدیریت باشگاه نفت وگازگچساران یکی ازعوامل اصلی حضور من در این تیم بود.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل اصلی انتخاب تیم نفت وگاز گچساران در این فصل را نزدیک بودن خلق و خوی مردم گچساران به خلق خوی من و زنده بودن فوتبال در این شهر بوده ، یکی دیگر از دلایل این انتخاب پیگیری های مستمر مدیریت باشگاه نفت  وگاز بود که باعث شد من در خدمت مردم شریف گچساران باشم.

یزدی تصریح کرد: در سطح شهر گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد استعداد های فراوانی در رشته های مختلف به خصوص فوتبال وجود دارد که یکی دیگر از هدف هایم در فصل جدید شناسایی این استعدادهای نهفته در این شهرستان و استان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: استارت کار خود را از 22تیرماه زدیم و البته برنامه ریزی ها   از یک ماه قبل ازآن انجام شده بود و از 70 نفر تست گرفتیم که توانستیم چند بازیکن مستعد را جذب کنبم .

یزدیاظهارکرد: از تاریخ 28 تیرماه اردوهای از قبل تعین شده ما استارتش زده شد و خداراشکر اولین اردوی ما در تهران به خوبی برگزار شد و بعد ازآن نیز چند اردوی دیگر برگزار کردیم تا تیم به مرز آمادگی برسد.

وی گفت : در مدت 86 روزی که ما در خدمت شما بودیم بیش از 120 جلسه تمرینی داشتیم و کارهای تاکتیکی و گروهی را مرور کردیم .

سرمربی نفت و گاز گچساران افزود: از تاریخ نهم شهریور ماه کار خود در لیگ دسته دوم را شروع کردیم و توانستیم تیم کیمیا فرایند را با نتیجه پرگل 5بر صفر شکست دهیم ،در هفته دوم به دلیل بدسلیقگی فدراسیون و تصمیم نادرست آنها یک تیم به گروه ما اضافه شد و به یکباره بازی دوم ما در لیگ دسته دو بعد از یک ماه برگزار شد ولی با توجه به اردوی خوبی که در اهواز برگزار کردیم توانستیم آمادگی تیم را حفظ کنیم و در دیداردوم لیگ دو تیم فولادنوین را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم.

وی یادآور شد: در جام حذفی کار خود را شروع کردیم که خداراشکر توانستیم تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر یعنی استقلال خوزستان را در خانه خودش و در 90 دقیقه شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم و مطمئن باشید کاربزرگی انجام داده ایم و امیدوار با کمک شما رسانه های زحمتکش بتوانیم به موفقیت برسیم.

یزدی بیان کرد: البته رسانه ملی در خصوص برد ارزشمند ما کم توجهی کرد و این موفیقت بزرگ باشگاه نفت وگاز را یه خوبی منعکس نکرد که امیدواریم در ادامه این چنین نباشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار با راه آهن گفت :در این مسابقه به دنبال بازی زیبا هستیم و کاری به تیم راه آهن نداریم و انشالله با توانایی های بازیکنان تیم خودمان در مستطیل سبز بازی زیبایی ارائه خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم، جام حذفی جام شگفتی هاست و ماهم به دنبال حذف رقیب خود هستیم.و همچنین به دنبال نشان دادن چهره ای خوب از هواداران فوتبال دوست گچسارانی هستیم و در این بازی به دنبال پیروزی هستیم.

یزدی در خصوص تحمیل بازیکن به کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه نیزگفت: من درهر تیم که بخواهم به عنوان سرمربی کار کنم به هیچ عنوان زیر بار این مسئله نخواهم رفت و مطمئن باشید هیچ بازیکنی امسال تحملی نبوده و هر کس به این تیم آمده از فیلتر من رده شده است .

وی افزود: در فصل نقل وانتقالات بیشترین فشار بروی سرمربی هر تیمی هست ولی من هیچگاه حق بازیکنی را ضایع نمی کنم .امسال نیز خوشبختانه هیچ فشاری روی بنده نبود وبا تمام توان برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.من باهمه مشورت می کنم و از همه نظر می خواهم ولی خودم تصمیم نهایی را می گیریم و اجازه نمی دهم کسی تصمیم نهایی را بگیرد.

یزدی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شد چندین بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی امسال به نفت و گاز بیایند گفت: فلسفه صداقت کادرفنی باعث شده که این چنین بازیکنان خوبی به تیم ملحق شوند و بازیکنانی که الان در اختیار داریم با تمام توان برای موفقیت تیم و خوشحال کردم مردم گچساران تلاش می کنند.

سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص برنامه اش در بازی با تیم قشقایی شیراز اظهارکرد: در هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و طبق برنامه کلی هفته به هفته پیش می رویم و امیداوارم بتوانیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذاریم .

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها