کدخبر: ۷۴۳۷۶
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵
چاپ

سرداربوعلی/

خودباوری رمز پیشرفت و اقتدار کشور/ دشمن به دنبال ایجاد نا‌امنی و فشار اقتصادی به کشور است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:اگر امروز در یکی از شهرهای کشورمان اتفاقی رخ می دهد این یک حرکت مذبوحانه و یک حرکت کورکورانه است که هشداری است برای اینکه ما قدردان امنیت کشورمان باشیم وبدانیم با چه دشمنان خائن و پلیدی روبروهستیم،کسانی که روی شمر را هم سفید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار یدالله بوعلی ،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در مراسم رژه نیروهای مسلح درگچساران ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین علیه اسلام با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،گفت:حماسه جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان این منطقه هیچگاه از یادها فراموش نخواهد شدو آنچه که ما باور داریم این است که 8سال دفاع مقدس تاریخ نیست بلکه یک جریان است که تا ابد ادامه خواهد داشت.

وی افزود:همان جریانی که انسان سازی می کند و انسان را فدایی و خدایی می کند و به انسان رشد و تعالی می دهد، جریانی که پیام دین اسلام است و اگر امروز دفاع خود را بنام دفاع مقدس نام نهاده ایم برهمین اصل استوار است.

دفاع مقدس درامتداد مسیرعاشوراست

بوعلی اظهارکرد:دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است و امروز میلیون ها نفر بنام سید الشهداء(ع) عاشق این راه هستند و ادعای ما همین است که دوران دفاع مقدس چون در امتداد همان راه نورانی اباعبدالله (ع) است باز درجای خود می تواند فرهنگ ساز باشد.

پاسداری یک فرهنگ است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:ما نام خود را پاسدار انقلاب اسلامی گذاشته ایم و ایمان داریم که پاسداری یک فرهنگ است، فرهنگی که ریشه در قیام اباعبدالله(ع) و نهضت عاشورا دارد و این همه افتخار پاسداران و تمام نیروهای مسلح  انقلاب اسلامی است.

قطعا پیروزی نهایی نصیبمان خواهد شد

وی تصریح کرد:با همین باور امروز در دفاع از این نظام و انقلاب ایستاده ایم و در تمام عرصه ها ثابت کرده ایم که اتکاءو توکلمان به قرآن و راه ائمه معصومین علیهم السلام است و باور داریم که این ایمان به ما درعرصه نبردو معرکه یاری می رساند که قطعا پیروزی نهایی نصیبمان خواهد شد.

بوعلی افزود:انقلاب اسلامی سخت ترین شرایط را پشت سر گذاشته است و براساس این باور ثابت شده است که نظام اسلامی با سربلندی در راه عزت و افتخار گام برمی دارد و با این باور در مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

خودباوری رمز پیشرفت و اقتدار کشور

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بدون کوچکترین امکاناتی مقابل دنیای استکبار و همه متحدانش ایستادگی کردو امروز با خودباوری ، توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام به پیشرفت هایی در عرصه های مختلف رسیده است که دشمنان حتی فکرش را نمی کردند.   

خنثی سازی توطئه های دشمنان

وی تصریح کرد:امروز جمهوری اسلامی ایران به چنان اقتدار و عزتی دست یافته است که دنیای استکبار عصبانی است و با هرحربه ای بدنبال این است که این توان را از دستان پراعتقاد سربازان نظام بگیرد که زهی خیال باطل؛درحالی که  ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کند.

افتخار به دوران دفاع مقدس

بوعلی گفت:ملت عزیزمان در طول تاریخ ثابت کردند که در مقابل ظلم ایستادگی می کند و طرفدار حق هستند، ملتی که به هیچ عنوان حاضر نیست کوچکترین ظلمی به ملتی دیگر شود و امروز ملت بزرگ ایران اسلامی افتخار به جوانانی دارند که در8سال دفاع مقدس ثابت کردند که مرد میدان نبردند.

حرکت مذبوحانه و کورکورانه دشمن

وی درادامه تصریح کرد:امروز هم جوانان این ملت حاضر هستند در هر نقطه ای از دنیا فداکاری کنند تا مردم با سربلندی و افتخار در این کشور با آرامش زندگی کنند؛اگر امروز در یکی از شهرهای کشورمان اتفاقی رخ می دهد این یک حرکت مذبوحانه و یک حرکت کورکورانه است که هشداری است برای اینکه ما قدردان امنیت کشورمان باشیم وبدانیم با چه دشمنان خائن و پلیدی روبروهستیم،کسانی که روی شمر را هم سفید کردند.

حمله کورکورانه ای که هیچ هدفی جر ناامنی نداشت

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:حمله کورکورانه ای که هیچ هدفی جر ناامنی ندارد  وقتی که دشمن ورود پیدا می کند و مردم عادی را به رگبار می بندد نشان می دهد که هیچ منطقی پشت این قضیه وجود ندارد و در کشورهای همسایه ملاحظه کردیم که از هیچ جنایتی دریغ نکردند.

دشمن بدنبال ایجاد ناامنی است

وی اظهارکرد:امروز به عنوان سربازان نظام واین ملت حاضر هستیم در هر عرصه ای که امنیت این مردم عزیز به خطر بیافتد جانفشانی کنیم و جانمان فدای این ملت بزرگ، می دانیم که در عرصه اقتصاد به شدت مردم عزیزمان در فشار هستند اما این خواسته دشمن است که به طریقی مردم را از نظام اسلامی بدبین کند و ناامنی ایجاد کند.

بوعلی تصریح کرد:این هوشیاری مردم عزیزمان است که تاکنون همه نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است و امروز جوانان این مرزو بوم با حضور در رژه بزرگداشت دفاع مقدس در سراسر کشور اقتدارو صلابت و عظمت نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که دردفاع از آرما نهای انقلاب ، شهدا و امام راحل همچنان ثابت قدم خواهند ماند.

انتهای پیام  

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها