کدخبر: ۷۵۱۲۲
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳
چاپ

صاعقه عامل آتش‌سوزی های گچساران/ حریق در پنج منطقه بام نفت ایران مهار شد+تصاویر

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری گچساران:بالغ بر ۲۰ نفر در مهار این آتش سوزی های گسترده فعالیت کردند که حدود بیش از ۱۰ هکتار،که بخشی از آن مزارع و بیشتر مرتع بوده در این آتش سوزی ها سوخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرهام جلیلی ، رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری گچساران در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی های روز گذشته در این شهرستان گفت:روز گذشته بر اثر صاعقه ،آتش سوزی در ۵ نقطه از شهرستان گچساران آغاز شد.

وی افزود:این آتش سوزی ها در مناطق ناصر آباد، تنگه ملاقون، بن پیر، جاده دیل و نیز در روستای خنگ بنار حادث شده بود که با تلاش نیروهای مردمی مهار شدند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری گچساران با اشاره به آتش سوزی مراتع اطراف روستای خنگ بنار این شهرستان اظهارکرد: عصر روز گذشته نیز این آتش سوزی به صورت گسترده  آغاز شد که با تلاش مردم روستا ، انجمن سبز گامان ، محیط زیست ، منابع طبیعی و دیگر نیروهای مردمی  در ساعت  21شب گذشته مهار شد.

جلیلی درادامه گفت:بالغ بر ۲۰ نفر در مهار این آتش سوزی های گسترده فعالیت کردند که حدود بیش از ۱۰ هکتار،که بخشی از آن مزارع و بیشتر مرتع بوده در این آتش سوزی ها سوخته است.

وی افزود: به دلیل این که همزمان آتش سوزی در ۵ منطقه از این شهرستان آغاز شده بود، نیروهای منابع طبیعی و دیگر نیروهای مردمی  در این مناطق جهت مهار آتش تقسیم شده بودند و باید توجه داشت که تمام این آتش سوزی ها بر اثر صاعقه ها در این شهرستان رخ داده است.

انتهای پیام

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها