کدخبر: ۷۵۱۳۶
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲
چاپ

مدیرکل سازمان تبلیغات فارس/

مهمترین پیام روزقدس روح بخشی به آینده است/آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد/سرمایه های کشور بایستی برای جوانان انقلابی تعریف شود

مهرابی گفت: نفت و گاز و دیگر سرمایه های کشور بایستی برای جوانان انقلابی تعریف شود.مسئولان بدانند که مردم بزرگ هستند ،خانواده شهدا بزرگ و عزیز و حرمت می گذارند اما اگر روزی نیاز باشد که گوش آنها به سیلی این مردم آشنا شود همچون روز قدس خواهد آمد و چنان سیلی به آنها خواهند زد که در سوراخ های خود گم می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام محمد صادق مهرابی ،مدیرکل سازمان تبلیغات فارس در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در جمع راهپیمایان گچسارانی در مصلای نماز جمعه این شهرستان، تصریح کرد: مستدل ترین استدلال برای هدایت بشر قرآن است و با قرآن اختلاس، ربا،تبعیض، نفاق، چند چهره بودن معنایی ندارد بلکه قرآن کریم مکتبی است که پیامبر(ص) در توصیفش می فرمایند: اگر خدا اراده کند برای قومی و یا جامعه ای ،فردی و ممکلتی زندگی کسی را، زندگی شهید قرار می دهد.

  نماد استکبار ستیزی

وی افزود: شما امروز آمده اید تا ثابت کنید که دین از سیاست جدا نیست وآمده اید تا اعلام کنید که نماز جمعه ، نماد استکبار ستیزی است ؛روزه تنها یک تکلیف فردی نیست بلکه شما روزه داران با زبان روزه در این روز بزرگ و ارزشمند فریاد مرگ بر آمریکا را برآوردید.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: امروز با زبان روزه آمده اید تا با بیش از ۳۰۰ شهید گچسارانی عهدی دوباره ای بسته شود و لیکن امروز آمدیم در کنار هم باهم با وحدت و همدلی امت واحدی را تشکیل دهیم که ملاک و معیار و خط قرمز ما ،برای هر تصمیم گیری و تصمیم سازی برای هر سکوت وحضور و قیامی، آماده ایم.

وی بیان کرد: وقتی که فلسفه خلقت و فلسفه نظام هستی را در حوزه تدوین و تشریح تحلیل و تبیین می کنیم ؛مشاهده می شود که خداوند برای خلقت ما انسان ها اهدافی را ترسیم کرده است که مهمترین هدفی که خداوند برای خلقت ما ترسیم کرده مقام عبودیت است.

مراقب فضای آموزشی فرزندان خود باشد

مهرابی درادامه گفت:پدران و مادران مراقب فضای آموزشی فرزندان خود باشیم چرا که با قرآن سعادتمند می شویم نه با رقص در جمع دانش آموزان،اسلام آمد تا کتاب قرآن را کتاب رستگاری قرار داد نه آوردن رقاص از یک کشور دیگر آن هم در جمع دانش آموزان کشوری که وجب به وجب آن خون شهید ریخته شده است نه کشوری که امام جمعه کازرون ما را به خاطر داشتن موضع گیری های انقلابیی اش در جلوی منزل و جلوی چشمان فرزندان صغیرش به شهادت می رسانند.

انقلاب راه خودش را پیدا کرده است

وی اظهار کرد، در انقلاب و کشوری نفس می کشید که حوزه اش، حوزه شیعه و هیات های آن هیات حسینی است واگر توهم آن را دارید که این انقلاب به فضای سلطنت طلبی باز گردد سخت در اشتباه هستید چرا که این انقلاب راه خودش را پیدا کرده است چرا که این انقلاب شهید ، جانباز و دارای رهبری بصیر و شجاع دارد.

اختلاف سلیقه های  سیاسی کنار می رود

وی ادامه داد،:همه دست به دست هم دادند از جمله سلطنت طلب ها ،جاه طلبان و فتنه گران را جمع کردند و گفتند سفره انقلاب در چله انقلاب برچیده می شود و قرار بود جشن حضورشان را در تهران بگیرند وحضور شما نشان داد که برای منافع کشور اختلاف سلیقه های  سیاسی کنار می رود.

مدیرکل سازمان تبلیغات فارس افزود:اختلاف سلیقه های سیاسی امری ممدوح است و اختلاف  تعالی می آورد، اما  اختلافی که زیر چتر ولایت باشد واگر اختلاف خارج از چتر ولایت شد می شود فتنه؛ اگر اختلاف خارج از چتر ولایت تعریف شد خواسته و یا ناخواسته یکی از این گروه ها در نقشه دشمن تعریف شده است.

هجمه فرهنگی دشمن

وی تصریح کرد:یکی از طرح های دشمن ، طرح ناامید کردن است و دشمن آمد هجمه فرهنگی را بر دهه ۶۰ بست و جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کرد اما نتیجه آن شد بیش از  ۳۰۰ شهید گچساران و شهری که هر شهیدی از این خطه عبور کرده یک نفس را در این شهر کشیده است.

مهرابی تصریح کرد: گچساران قداست دارد و مسئولین و کارگزاران قدر این شهر را بدانید چرا که اینجا چهارمین حرم اهل بیت علیهم السلام است وبدانید هر قدر جایگاه قرآن عزیز شود ،آسیب های اجتماعی و بزه کاری کمتر می شود.

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق و بزهکاری در جامعه گفت: این موارد به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است.امروز در جمع شما که به تقدس قدس آمده اید، که انزجار خود را نسبت به آمریکا نشان بدهید.

براندازی انقلاب و دلسردی جوانان نقشه شوم دشمن

مهرابی تصریح کرد:اولین طرح دشمن ،براندازی انقلاب و دلسرد کردن بچه های انقلاب است ونقش شبکه های فضای مجازی در این مورد هم کم نبوده است.

مشکلات کشور مربوط به حوزه داخلی است

وی با اشاره به وضع اقتصادی بازار اظهارکرد: بسیاری از مشکلات کشور مربوط به حوزه داخلی است،آرمان هایمان را برای ندانم کاری های افراد تضعیف نکنیم، جبهه انقلاب رنگ نبازد، جوان انقلابی مظلوم واقع نشود واین انقلاب متعلق به شهدا وجانبازان است .

سرمایه های کشور بایستی برای جوانان انقلابی تعریف شود

وی ادامه داد: نفت و گاز و دیگر سرمایه های کشور بایستی برای جوانان انقلابی تعریف شود.مسئولان بدانند که مردم بزرگ هستند ،خانواده شهدا بزرگ و عزیز و حرمت می گذارند اما اگر روزی نیاز باشد که گوش آنها به سیلی این مردم آشنا شود همچون روز قدس خواهد آمد و چنان سیلی به آنها خواهند زد که در سوراخ های خود گم می شوند.

آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد

مهرابی افزود:دشمنان برای مذاکره آمدند که ما یک فرصت به آنها دادیم و این فرصت تمام شد،ناو می فرستند برای اینکه سایه جنگ روانی به راه بیاندازند که آنها جرات انجام این کار را هم ندارند وشما بهتر از من می دانید که آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل خوب می دانند که موشک های بالستیک و دیگر موشک های ما تنها با زدن یک دکمه یعنی همان محو شدن اسرائیل است.با توجه به فشارهای اقتصادی و وجود تنگناها امروز نیاز به وحدت و همدلی بیشتر داریم .

تنگه هرمز در دست جوانان ایرانی است

وی ابراز کرد:دشمن می داند که ایران قابل کنترل نیست و آنها می دانند که در عراق خفه شدند و می دانند که در عراق هزینه کردند وقتی که با آرامش می خواستند وارد عراق شود با آن همه هزینه ها گفتند که امنیت نیست.

وی با بیان اینکه تنگه هرمز در دست جوانان ایرانی است گفت: اگر ما بخواهیم حمله کنیم موشک های دفاعی ایران طوری نرم افزار آنها تنظیم شده است که فرمان صدور از سوی مقام معظم رهبری صادر شده که اگر شی نامعلوم وارد خاک ایران شود ناخواسته منفجر می شود.

کشور را آباد کنیم

مهرابی افزود:امید داریم در آینده نزدیک مشکلات اقتصادی مرتفع شود و وحدت و همدلی بیشتر خواهد شد،از تحلیل و بررسی های بی مورد که موجب تضعیف می شود بپرهیزم ودست در دست دهید که کشور را آباد کنیم.

پیام امروزقدس روح بخشی به آینده است

وی اظهارکرد: قدس امروز پیامش روح بخشی به آینده است،خطر جدی که وجود دارد این است که ما نسبت به دشمن شناسی متفاوت باشیم، وخیلی های می گویند فلسطین و دیگران چه ربطی به ما دارد،دشمن جنگ را در عراق تعریف کرد و اگر ما بی تفاوت بودیم الان بایستی در خوزستان می جنگیدیم، ما فقط مدیریت کردیم .

مهرابی تصریح کرد:این شایعات دشمن که هزینه های جنگ از ایران تامین می شود ،این حرف های دشمن تنها برای ایجاد تنش است.گام دوم انقلاب منشور جدیدی برای آینده کشوراست که دارای ۳ سرفصل اساسی است که اولین آن خودسازی است که نسبت به اصلاح خود و جامعه خود مردم هستند وسرفصل دوم  تمدن سازی است که نیاز به فرهیختگان است و درفصل سوم ان شالله زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است.

انتهای پیام

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها