کدخبر: ۷۶۵۵۵
۰۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳
چاپ

ادامه مطالبه گری بسیج دانشجویی گچساران در رفع مشکلات روستاییان /رئیس آبفای شهری:مشکل آب شرب "دژسلیمان" تا دهه فجر حل خواهد شد

رئیس آبفای شهری گچساران گفت: با تمهیدات صورت گرفته درصورتی که مشکلی ایجاد نشود تا دهه فجر مشکل آب روستای دژسلیمان نیز حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهنام پاد،رئیس آبفای شهری گچساران در نشست پیگیری مشکل آب شرب روستای دژسلیمان با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این شهرستان گفت:با ادغام دو شرکت آبفای روستایی و شهری و وسعت زیاد روستاها با توجه به اقدامات موثر صورت گرفته ،اما همچنان با مشکلات فراوانی روبرو هستیم.

وی افزود: آب شرب روستای دژسلیمان تحت پوشش آب و فاضلاب شهرستان نیست و ازطرف شرکت نفت حمایت می شود که روزانه آب شرب را بهداشت بررسی می کنند ،بنابراین در خصوص املاح هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و خود ما در روزهای قبل در چهار مرحله نمونه گیری انجام شد و کلر زنی کردم که هیچ گونه مشکلی هم نداشت.

پاد درادامه بیان کرد:در بحث فشار آب این روستا یک لوله چهار اینچ جدید در نظر گرفته ایم که اجرایی شده است،به هرحال لوله آب‌های این روستا از جنس آهن هستند وبه دلیل استعمال سال ها از آن دچار زنگ زدگی شده است که برای مصرف آن باید 20دقیقه اول آب را بگذارند بیرون رود تا املاح آن تخلیه شود.

رئیس آبفای شهری گچساران اظهارکرد: با تمهیدات صورت گرفته درصورتی که مشکلی ایجاد نشود تا دهه فجر مشکل آب روستای دژسلیمان نیز حل خواهد شد.

وی در جواب دانشجویان مبنی بر اینکه روستاییان قدرت خرید دستگاه تصویه آب را ندارند!گفت: آب روستا کاملا بهداشتی است و نیاز به دستگاه تصفیه آب نیست.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها