کدخبر: ۷۶۵۶۷
۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳
چاپ

استعداد گچسارانی "عصر جدید "در جمع پارکوکاران تیم ملی+تصاویر

آرمین قابضی جوان ۲۲ ساله گچسارانی است که ۱۲ سال فعالیت در رشته پارکور و نیز فعالیت در رشته هایی نظیر کشتی و کونگ فو را در کارنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی ایران و پس از ارزیابی داوران رسمی این رقابت‌ها و همچنین بررسی سوابق و عناوین ورزشکاران نخبه پارکور ایران، در نهایت نفرات برتر به تیم ملی پارکور ایران دعوت شدند.

آرمین قابضی جوان ۲۲ ساله گچسارانی است که ۱۲ سال فعالیت در رشته پارکور و نیز فعالیت در رشته هایی نظیر کشتی و کونگ فو را در کارنامه دارد.

از جمله مقام ها و افتخارات این ملی پوش گچسارانی  می توان  به دو بار شرکت در دو فصل برنامه تلویزیونی عصر جدید،نائب قهرمانی مسابقه آنلاین آسیایی پارکور،نائب قهرمان مسابقات کشوری پارکور،قهرمان جنوب کشور در کشتی فرنگی،دو قهرمانی در رزم پهلوانی پرثوآ فدراسیون ورزشهای همگانی و پنج قهرمانی در فدراسیون کونگ فو اشاره کرد.

 آرمین قابضی از گچساران،علی میر چناری،صادق کریمخاه،علی نظری،حمید رضا میانبندی،علی افتاده،سروش بهرامی،اشکان یزدانی مهر،ایلیا موحد،رضا سلیمانپور،سروش ابراهیمی،محمد مرادی،یاسین همتی نژاد،حامد مرادی،محمد عباسی،علی خاکی،عارف حسین پور،سعید غلامی،امین طایی،میلاد گنج خوانلو،محمد امراللهی،محسن ارجمند از دعوت شدکان به تیم ملی پارکور هستند.

این ورزشکاران در قالب برنامه‌های بلندمدت تیم ملی دعوت شده اند ، روند آماده سازی تیم ملی پارکور و اردو‌های این تیم به زودی نیز آغاز خواهد شد تا تیم ملی پارکور ایران با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۲۱ شرکت کند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها