کدخبر: ۷۷۷۳۸
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
چاپ

دستاوردهای انقلاب نتیجه حضور مردم در صحنه ها است

خبرنگار پیشکسوت کشورمان گفت:رژیم پهلوی دست نشانده و مهره صهیونیست و استکبار و استعمار بود و نمی توانست در مقابل آنان قد علم کند،حقیقتا آن ها چپاول می کردند تا پهلوی ها حکومت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روانبخش صادقی،خبرنگار پیشکسوت تلویزیون در گفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص چرایی تبیین مکتب انقلاب اسلامی گفت:حقیقتا دهه پر فروغ فجر، یادآور طلوع استقلال و آزادی ملت سرافراز ایران، پس از سال ها اسارت استبداد و استعمار دشمنان است، دورانی که دنیای زر و زور و تزویر ، به خاطر چپاول ایران و غارت سرمایه های آن ، سال های متمادی بر این مملکت پهناور حکومت و از پیشرفت و ترقی آن به رغم وجود سرمایه های ارزشمند انسانی، ممانعت کردند.

وی افزود:بنابراین انقلاب اسلامی با مجاهدت های خستگی ناپذیر مردم و با رهبری امام راحل در مقابل قدرت های پوشالی ایستادگی کرد و  درادامه هم دستاوردهای عظیمی برای ملت سترگ ایران اسلامی به ارمغان آورد.

صادقی ادامه داد:البته باید توجه کرد که وقتی استعمارگران منافع خود را در ایران از دست دادند ، از نخستین روزهای پیروزی انقلاب با همه ساز و کارهای خود ، در مقابل نظام اسلامی قد علم کردند تا مانع ثمر دهی این درخت نوپا شوند ، اما بازهم در تمامی توطئه های خود ناکام شده و زمین گیر شدند.

وی اظهارکرد:شمنان در ادامه نیز جنگ را بر ملت تحمیل کردند  که ملت ایران در این نبرد نابرابر هشت ساله نیز فاتح میدان شدند، ملت بزرگ ایران اسلامی با حربه های مختلف از جمله تحریم ها ، ترورها و کودتاها مقابله کردند و دشمنان را  ناکام گذاشتند ، و فرصت ها را برای پیشرفت و تعالی کشور بکار گرفتند. اما با این همه وجود ، و درکنار دفاعی که همچنان در مقابل دشمنی استکبار ادامه دارد ، با شکوفائی فکرها ، استعدادها و مدیریت جهادی ، قریب به اتفاق نیازهای کشور را تامین و پس از 43 سال در تمامی این دوران ، دشمنان مستقیم و غیر مستقیم به ناکامی های خود در مقابل عزم و اراده ملت بزرگ ایران عملا  اعتراف می کنند.

 

این خبرنگار پیشکسوت تصریح کرد:رشد و شکوفائی علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ، و به خصوص توان دفاعی باور نکردنی ایران در مقابل مدرنترین سلاح های دنیا همه و همه ، نشان از روح معنویت و عزتی است که دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری خردمندانه امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب به دست آمده است ، که قدرت های بزرگ منطقه نیز به این شکوه رهبری و توسعه فناوری های مقتدرانه کشور عزیزمان بارها اذعان کرده اند .

 

صادقی گفت:اگر روحیه انقلابی و جهادی ، و روح استقلال و خود باوری توام با ایمان و مجاهدت های عالمان و فرهیختگان نبود ، شاید با همه این دشمنی ها به این مرحله از پیشرفت های همه جانبه دست پیدا نمی کردیم،در میان این رشد و بالندگی طلوع فکرهای نو و تازه جوانان خلاق و مستعد ، بر شکوه این بالندگی افزود و رقابت های شکوهمند آنان در دنیا موجب شگفتی شد.

 

وی افزود:حقیقتا رژیم پهلوی دست نشانده بود ، مهره صهیونیست و استکبار و استعمار بود ، و نمی توانست در مقابل آنان قد علم کند آنان چپاول می کردند تا پهلوی ها حکومت کنند ، و این ریاست که در لباس سر سپردگی پنهان شده بود برای ایران گران تمام شد و بخش اعظمی از سرمایه های ما را غارت کردند ، زمینه رشد و بالندگی همه فکرها مسدود و محدود بود ، اگر استعدادی بارور می شد در نطفه خفه می شد و تمامی نیازهای ما را دیگران تامین می کردند.

 

او گفت:چرائی استقلال ملت شریف ایران ، با کشورهای وابسته در تبلور ایمان و اراده آنان بود ، این روح عزت خواهی و استقلال خواهی ملت فهیم و بصیر ایران متفاوت از دنیاست ، و به واقع جهان را متاثر از خود کرده است ، باور این رشد قریب الوقوع همه جانبه از صنعت و تکنولوژی گرفته ، تا تقویت بنیه دفاعی و تاثیرات شگرف فرهنگی ، دور از انتظارشان بود و دشمن به واقع زمین گیر شده است.

 

صادقی اظهارکرد:انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) و البته پشتوانه عظیم مردمی به ثمر نشست ، و دشمن همواره خود را در مقابل این اقیانوس سهمگین ناتوان دیده است ، در همه این دوران بزرگترین شگردهای فرهنگی که امروزه وارد مرحله جدیدی شده نتوانسته  که جلو این عظمت حضور را بگیرد ، امروزه دها و صدها شبکه رسانه ای و سایت های خبری و برنامه سازی عظمت و شکوه یوم الله 22 بهمن های غرور آفرین ملت فجر  آفرین را نشانه گرفته اند ، که همین حضور مقتدرانه ضمن حفظ عزت انقلابی مردم ایران ، قلب دشمنان را نیز نشانه می گیرند ، دشمن از این حضورها می ترسد ، و قطعا غرور ملی و دینی این ملت امسال نیز با شکوهتر از همیشه خواهد بود.

 

وی تصریح کرد:اما مسئولان ما که در تعریف زیبای امام عزیزمان خدمتگزاران این ملتند ، باید  به این غرورآفرینی ارج گذاشته و به کمترین مطالبات آنان که تامین رفاه نسبی است جامه عمل بپوشند ، این مردم به تعبیر امام و رهبری ولی نعمتند ، پشتوانه عظیمند ، باید این پشتوانه را حفظ کرد ، مردم بصیرند ، مسئولان قدرشناس باشند ، مسئولان امانتدارند مردم به این امانتداری ایمان داشته باشند ، مدیران به انتظارات مردم احترام بگذارند و مردم هم قطعا قدرشناسند.

 

صادقی در پایان گفت:در راس مدیریت کشور ، رهبری فرزانه انقلاب نقطه عطف این عزت دینی و ملی است و امروز دنیا به ظرفیت عظیم مدیریتی و رهبری و دوراندیشی ایشان اذعان دارند ، و اگر نبود وجود چنین شخصیت دور اندیش و بزرگی ، شاید این توفیقات عظیم با این سرعت محقق نمی شد و انشاءاالله هم ملت بزرگ ایران این پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی را بدست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج) خواهند سپرد.

 

انتهای پیام/


 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها