کدخبر: ۷۷۷۹۰
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
چاپ

دیدار رئیس زندان با دادستان گچساران با هدف کاهش جمعیت کیفری

رئیس اداره زندان در دیدار با دادستان شهرستان گچساران بر هماهنگی بیشتر مجموعه دادسرا و اداره زندان با هدف کاهش جمعیت کیفری و ارائه خدمات مطلوب قضایی به زندانیان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حیدر مرادی پور رئیس زندان گچساران در دیدار با محمد صدرا ادیبان دادستان  شهرستان گچساران گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های زندان گچساران به عنوان بخشی از دستگاه قضا ارائه خدمات دهی به زندانیان با هدف بازگشت آنان به چرخه زندگی مطلوب در جامعه است.

رئیس زندان اظهار داشت :خوشبختانه همکاری خوبی با این اداره زندان با مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در جهت ارائه خدمات قضایی مطلوب به زندانیان وجود دارد که باید از این ظرفیت برای حل مشکلات قضایی آنان به ویژه در خصوص مرخصی ، آزادی مشروط ، تخفیف مجازات و افراد بازداشتی که با قرارهای موقت وارد زندان می‌شوند استفاده نماییم.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیبان در دیدار رئیس و معاونان زندان با تأکید بر سخت و طاقت فرسا بودن مشاغل مرتبط با زندانبانی گفت: مجموعه زندان گچساران فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای پیگیری حقوق زندانیان انجام می دهند که این یک اقدام شایسته در نظام زندانبانی اسلامی است.

دادستان شهرستان گچساران بیان کرد: هم قضات و مدیران دستگاه قضایی باید بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغ رئیس قوه قضاییه و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در جهت کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها فعالیت نماید.

انتهای پیام/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها