کدخبر: ۷۸۱۰۱
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
چاپ

انتقاد رئیس دادگستری گچساران از غیبت مدیران در جلسات/دیانت:با مدیران بی توجه قاطعانه برخورد می شود

رئیس دادگستری گچساران گفت: برخی از مدیران از حضور در جلسات مهم امتناع می کنند که انتظار می رود، مدیران حضور در جلسات را در دستور کار و اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رهام دیانت،رئیس دادگستری گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت گفت:در خصوص امار عملکرد مدیران در حوزه قضایی،به صورت ماهانه این عملکردها نیز وجود دارد که به عنوان نمونه در طول یک ماه چه تعداد پرونده ارسال و مختومه اعلام می شود.

وی افزود:اما تذکری هم در باب شورای اداری که قانون تکلیف را مشخص کرده و این مهم هم به منظور بهره گیری از توان مدیران و تحقق اهداف مدنظر صورت می گیرد، متاسفانه برخی از مدیران تاکنون در این جلسات شرکت نکردند که از باب نظارتی که به مدیران داریم، مدیرانی که در این جلسات شرکت نمی کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس دادگستری گچساران ادامه داد:بنابراین برخی از مدیران از حضور در جلسات مهم امتناع می کنند که انتظار می رود، مدیران حضور در جلسات را در دستور کار و اولویت کاری خود قرار دهند.

دیانت درادامه تصریح کرد:اما درخصوص وقوع جرم در ادارات هم بایستی روسای ادارات در ساعات اولیه وقوع جرم، مراتب لازم را به دستگاه های قضایی اعلام کنند.نکته دیگر اینکه مدیران به نیروهای تحت امر خود نظارت کافی داشته باشند و ارباب رجوع را سردرگم نکنند.

وی درادامه نیز درخصوص سرقت کابل مخابرات برخی ادارات بیان کرد:بسیاری از سرقت ها در مدارس و ادارات رخ می دهد که متاسفانه برخی از دوربین های مدار بسته ادارات هم فعال نیستند که انتظار می رود ادارات نسبت به فعال بودن دوربین های مدار بسته نیز اقدام کنند.

رئیس دادگستری گچساران گفت:نکته بعد اینکه  اقدام به روشنایی جاده به سمت بیمارستان بی بی حکیمه (س)صورت نگرفته است، که انتظار می رود اداره برق نسبت به تامین روشنایی این محور نیز اقدام کند.

 

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها