کدخبر: ۷۸۵۳۴
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۲
چاپ

اورنگ نارکی مطرح کرد؛

روز قدس؛ هم آوایی جهانی علیه صهیونیست ها است

نویسنده و کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی گفت:امروز فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است و تسریع در این مسئله نیز به خیزش و بیداری ملت‌ها و وجدان‌ها بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اورنگ نارکی، نویسنده و کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت روز قدس گفت: رژیم صهیونیستی ۸۰ سال با تبلیغات و حمایت رسانه‌ای کشورهای غربی، در قلب سرزمین‌های اشغالی تأسیس شد و تاکنون نیز جنایات بی‌شماری علیه مردم مظلوم فلسطین و منطقه انجام داده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام (ره) در سال 57، نگاه جدیدی تحت عنوان احیای تمدن نوین اسلامی به مسئله فلسطین شکل گرفت و ایران اسلامی تلاش کرد تا ندای مظلومیت، حق‌خواهی و مطالبه گری مردم فلسطین را به گوش جهانیان برساند و نتیجه اینکه انقلاب اسلامی به آرمان فلسطین و قدس در جهان حیات مجدد بخشید.

نارکی ادامه داد: امروز دست مخملی استکبار برای مردم دنیا رو شده است و بیشتر کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان به رویکردی جدید و راهبردی مقابل رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند، بااین‌حال آن مسئله‌ای که موجب می‌شود انسجام و اتحاد بیشتری بین کشورهای اسلامی برقرار شود نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: بنابراین این روزها شاهد روشنگری و عدالت‌خواهی در سطح جهان هستیم و انواع فتنه‌هایی که این رژیم کودکش طراحی کرده یکی پس از دیگری با شکست مواجه می‌شود و در نقطه مقابل هم جبهه مقاومت روزبه‌روز در حال تقویت و اتحاد است.

وی اظهار کرد: معتقدم که حمایت همه‌جانبه از فلسطین با تقویت روحیه استکبارستیزی و مقابله با رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر است، بااین‌وجود روز جهانی قدس حرکتی در مسیر عدالت جهانی و مقابله با ظلم، بیش از گذشته موردتوجه قرارگرفته است درحالی‌که آزادی‌خواهان 80 کشور جهان در روز قدس و به حمایت از مردم فلسطین به میدان می‌آیند.

نارکی افزود: امروز فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است و تسریع در این مسئله نیز به خیزش و بیداری ملت‌ها و وجدان‌ها بازمی‌گردد. هرچند باید توجه داشت که بسیاری از یهودیان، مسیحیان و دیگر پیروان ادیان الهی مخالف اقدامات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی هستند و اسرائیل ستیزی امروز به یک فرهنگ تبدیل‌شده است.

کارگران کهگیلویه و بویراحمدی گفت: مراسم روز جهانی قدس تأکید دوباره مسلمانان جهان بر لزوم اتحاد هرچه بیشتر مقابل رژیم صهیونیستی است اگرچه رهایی فلسطین نه‌تنها به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه به‌عنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند شد.

وی افزود:عملیات طوفان الاقصی ضربه جبران‌ناپذیری بر پیکره رژیم صهیونیستی و حامیانش وارد کرد درحالی‌که این عملیات از یکسو نشان از اقتدار جبهه مقاومت داشت و از سوی دیگر شکست اطلاعاتی، نظامی و همچنین شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه را در پی داشت بنابراین روز قدس امسال به نوعب همنوایی جهانی علیه صهیونیست‌ها و حامیانشان خواهد بود. 

 

انتهای خبر/

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها