کدخبر: ۷۸۹۳۱
۰۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۲
چاپ

نفتی های گچساران مدعی صعود به لیگ برتر+تصاویر

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران می‌تواند با پوشش ضعف‌های خود و کسب پیروزی‌های بیشتر دربازی‌های خانگی از مدعیان شماره یک صعود به لیگ برتر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور، شروع بسیار امیدوارکننده و پرانگیزه‌ای از خود به نمایش گذاشته و نگاه فوتبال دوستان هم استانی را به سمت خود معطوف کرده است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین فصل حضور خود در لیگ آزادگان (بعد از 10 سال) با یک عملکرد خوب، رنگ و بوی تازه‌ای به خود و لیگ یک فوتبال کشور داده است. این تیم با جذب پیروز قربانی (بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال تهران)، مربی نام آشنایی فوتبال کشورمان از همان ابتدا نشان داد که به دنبال ایجاد وضعیت مطلوبی برای فصل جاری رقابت‌های لیگ آزادگان است.

ازاین‌رو پیروز قربانی با جذب بازیکنان باکیفیت از سایر استان‌های کشور و همچنین کادر فنی باتجربه‌ای که در اختیار دارد، نوید روزهای خوبی برای فوتبال گچساران می‌دهد. بااین‌وجود نیز شاگردان پیروز قربانی فصل را بسیار فراتر از حد انتظار آغاز کردند و در 9 بازی ابتدای فصل، چهار پیروزی به دست آوردند و در جایگاه چهارم جدول این رقابت‌ها در کنار سایر مدعیان تکیه زدند.

اگرچه سرمربی نفتی‌های گچساران در این خصوص نیز گفته است: تیم نفت و گاز گچساران با سبک خاص خودش بازی می‌کند و این سبک نیاز به زمان دارد که باید با تمام توان کارکنیم تا به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم. تیم‌هایی که در گچساران حضور پیدا می‌کنند فوق‌العاده دفاعی بازی می‌کنند. ولی ما باید با تمام این شرایط بیشتر کارکنیم تا بتوانیم لایه‌های دفاعی تیم‌های مهمان را بازکنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم؛ بنابراین در بیرون از گچساران و بازی‌هایی که خارج از خانه‌داریم با توجه به اینکه تیم‌های حریف هم هجومی‌تر بازی می‌کنند خود باعث می‌شود که تیم ما بهتر بازی کند.

بااین‌حال کسب 16 امتیاز ممکن تا این جای فصل، نفتی‌های گچساران را در قامت تیمی مدعی به سایر تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ آزادگان معرفی کرد. کار بزرگ طلایی پوشان نفت و گاز گچساران شکست تیم صدر جدولی خیبر خرم‌آباد بود. تیمی که تاکنون خوب کارکرده بود و حالا با برد مقابل صدرنشین لیگ یک بیش از قبل خودش را نشان خواهد داد.

بااین‌وجود برخی تحلیل‌های کارشناسان ورزشی حاکی از این موضوع است که نفت و گاز گچساران می‌تواند به روند خوبش ادامه دهد و در هفته‌های آینده نیز صدر جدول را از سایر مدعیان بُرباید، البته با توجه به نمایش خوب نفتی‌ها دربازی‌های این فصل، نفت و گاز گچساران می‌تواند با پوشش ضعف‌های خود و کسب پیروزی‌های بیشتر دربازی‌های خانگی مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر باشد.

سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دهم رقابت‌های لیگ آزادگان روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه جاری میهمان شهر راز شیراز خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها