کدخبر: ۷۸۹۴۰
۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵
چاپ

بیانیه بسیج دانشجویی گچساران به مناسبت ۱۳ آبان

بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان گچساران به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان گچساران به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای منتشر کرده که در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 اوّلین مضمون سیزده آبان عبارت است از رویارویی رژیم امریکا با نهضت اسلامی و بیداری اسلامی.۱۳۸۱/۰۸/۱۳

 ۱۳ آبان، سالروز حماسه بزرگ‌مردان و زنانی است که با عشق و ارادت به حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استکبار‌ستیزی و مبارزه با ظلم و سلطه کشورهای استکباری عالم، با تمام وجود فریاد زدند. امروز هم نسل انقلابی، پویا، آگاه و جوان ایران اسلامی با شور و اقتدار بیش‌تر و با توکل و امید به آینده، در راستای تداوم انقلاب اسلامی؛ این میراث گران‌بهای امام راحل؛ با حفظ ارزش‌های انقلاب و حرمت خون شهیدان، یکپارچه و یک صدا علیه استکبار جهانی ایستاده‌اند و مرگ بر آمریکا «و» مرگ بر اسرائیل سر دادند. 

این ایام اللهِ تمامِ تاریخ انقلاب (سیزدهم آبان)؛ موید سنت های تخلف ناپذیر پروردگار متعال است. در لحظه لحظه تاریخ پرافتخار این قیام و نهضت الهی آثار خیانت و جنایت آمریکای خبیث  به وضوح آشکار و مشهود است؛ و خوش خیالی  و ساده لوحی است اگر گمان کنیم دشمن با ما کار نداشته و تغییر رویه خواهد داد!        فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در مراسم راهپیمایی در سیزدهم آبان، پاسخ کوبنده‌ای به مواضع متزلزل و سخیف عده ای از معاندان در رابطه با ایران اسلامی می‌باشد، سخنانی که نشان‌دهنده عمق کینه‌توزی و عداوت استکبار جهانی نسبت  به انقلاب اسلامی؛ و نگرانی و استیصال آنان از اقتدار و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است و به جز خواری و انزاوی بیش‌تر  در عرصه بین‌المللی نتیجه دیگری برایشان در بر نخواهد داشت.    

ما دانشجویان شهرستان گچساران با اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان را محکوم خواهیم کرد و عرضه می‌داریم:        «ما فرزندان مکتبی هستیم که به ما آموخت، آزاده زندگی کنیم، از دشمن‌طلب امان نمی‌کنیم. آنانی که این روز‌ها در مقابل دین ما ایستاده اند؛ در مقابل دنیایشان خواهیم ایستاد و  به شما وعده نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم داد  و بار دیگر برای تمام جهانیان و آیندگان روایت می‌کنیم که چگونه آزادی به وجود می‌آید و چگونه با استقامت پیروزی ساخته می‌شود. ما با تجدید پیمان با آرمان‌های انقلابی و ضد استکباری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) لبیک خواهیم گفت.»  

در پایان بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان گچساران ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای طریق القدس از همه مردم استکبارستیز گچساران بخصوص دانشجویان و دانش آموزان دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم بزرگداشت راهپیمایی سیزدهم آبان، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زنند و بار دیگر  با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع دهند.

وَإِذ يَمكُرُ بِكَ الَّذينَ كَفَروا لِيُثبِتوكَ أَو يَقتُلوكَ أَو يُخرِجوكَ ۚ وَيَمكُرونَ وَيَمكُرُ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی شهرستان گچساران

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها