کدخبر: ۷۹۰۱۹
۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۴
چاپ

خبر خوب برای کشاورزان گچساران+ تصاویر

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار لازم برای خرید تجهیزات مکانیکال، الکتریکال، برق و تعمیرات ۴ الکتروموتور ایستگاه پمپاژ آب‌رسانی به دشت امامزاده جعفر گچساران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولین از ایستگاه پمپاژ فاز ۱ طرح تأمین آب‌رسانی اراضی دشت امامزاده جعفر باهدف برآورد اعتبار لازم جهت تعمیرات تکمیلی بازدید کرد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام نوشت: تعمیرات ۴ دستگاه الکتروموتور پمپ سوخته(مربوط به سال ۱۳۹۸) در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بااعتباری بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال و تمهیدات لازم جهت تعمیر ۸ دستگاه باقی‌مانده.

سید ناصر حسینی پور ادامه داد:اعتبار لازم برای خرید تجهیزات مکانیکال، الکتریکال، برق و تعمیرات ۴ الکتروموتور ایستگاه پمپاژ آب‌رسانی به دشت امامزاده جعفر گچساران اختصاص یافت.

وی افزود:در بحث طرح انتقال آب به ۳۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی دشت امامزاده جعفر، آب‌رسانی از رودخانه زهره به این دشت، ۴۵ کیلومتر خط انتقال اصلی و حدود ۷ کیلومتر خط لوله فرعی اجرا شد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان هم نوشت:با بهره‌برداری از این طرح سالانه ۳۶ میلیون مترمکعب آب از رودخانه زهره به زمین‌های کشاورزی دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران انتقال می‌یابد. بیش از ۱۵۰۰ هکتار از باغات این منطقه به‌وسیله این ایستگاه آبیاری می‌شود.

 

انتهای خبر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها