کدخبر: ۷۹۱۷۸
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۶
چاپ

به استقبال از کنگره شهدای استان:

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و دیگر همراهان با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان حیدری، آران و کرمی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه گچساران و دیگر همراهان با خانواده شهیدان قدرت الله حیدری، علیرضا آران و سیف‌الله کرمی دیدار و از آن‌ها دلجويی کردند.

 سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این دیدارها ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: در حقیقت خانواده‌های معظم شهدا مایه خیروبرکت انقلاب اسلامی هستند درحالی‌که آرامش و امنیت امروز کشورمان مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: امروز عزت ایران اسلامی وامدار خون‌های مطهر و فداکاری عزیزانی است که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، جانانه مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک میهنمان را به دشمن ندادند و این مایه افتخار همه ما است.

سرهنگ صالحی در ادامه بابیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب است، تصریح کرد: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌های حضرت امام (ره) بسیار ستودنی است.

وی در ادامه گفت: حقیقتاً تکريم از خانواده شهدا بر ما واجب و يک تکليف است زيرا ما هر چه داريم از ایثارگری‌های شهدای عزيز و همچنين صبوری و شکيبايی خانواده معزز آن‌ها است.

 گفتنی است؛ در پايان این دیدارها با اهداء لوح سپاس از این خانواده‌های معظم تجلیل به عمل آمد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها