کدخبر: ۱۰۲۱۳
۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۵
چاپ

رسالت بزرگ مسئولان زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

رسالت بزرگ مسئولان زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی بسیار بزرگ برای مسئولان اجرایی است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از خامی، صبح امروز جلسه شورای اداری باشت با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در کانون پرورش فکری این شهرستان برگزار شد.

فتاح محمدی در این جلسه اظهار داشت: عزت و سربلندی ملت ایران در تمامی عرصه‌های مرهون خون پاک شهیدان، ایثارگران و دلیر ‌مردان است. 

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در آشنا کردن هر چه بیشتر جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس نقش به سزایی داشته باشند.

محمدی با تأکید بر اینکه تکریم خانواده‌های شهدا در هر منطقه و شهرستان باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، گفت: یاد و خاطره شهدا در واقع تسکین دهنده‌ای بر روح انسان و ایجاد فضای معنوی برای به اوج رساندن روح فرد در فضای سراسر شور معنوی است که باید روز به روز بر توجه به آن افزوده شود.

سرپرست فرمانداری بویراحمد اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی بسیار بزرگ برای مسئولان اجرایی است تا این میراث گران بها را به نحو مطلوبی به نسل‌های جوان منتقل کنند.

 

انتهای پیام.م

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها