کدخبر: ۷۹۴۱۲
۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
چاپ

باحضور مردم گچساران برگزار شد؛

اربعین شهدای خدمت با حضور برادرزاده رئیس‌جمهور شهید+ تصاویر

اربعین شهدای خدمت

اربعین سید الشهدای خدمت و پرواز اردیبهشت به همراه گرامیداشت شهدای ۷تیر با حضور مردم و مسئولین در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای ۷تیر با حضور مردم و مسئولین در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
این آیین بامدیحه سرایی مداح سید عین الله رضایی و سخنرانی سید احسان رئیس الساداتی(رئیسی) برادرزاده شهید آیت الله رئیسی همراه بود.
برادر زاده شهید رئیسی در جمع مردم گچساران گفت:این همایش به نوعی تکریم شهدای خدمت است و اما شهدا زنده اند.شهید رئیسی خدمتگزار مردم بودند و آیه ۲۳سوره احزاب به این مهم اشاره دارد که کسانی که صادقانه و متعهدانه با خداوند عهد بستند و به عهدشان وفادار بودند پس اهل ایستادگی هستند و با هرنسیمی منافع شان تغییر نمی کند و الله را در زندگی شان می بینند.
 سید احسان رئیس الساداتی(رئیسی) ادامه داد: زندگی شهید رئیسی برای همه حجت بودند ایشان در هفت سالگی پدرشان را از دست دادند و با سختی ها زندگی می کردند و خانواده انقلابی داشتند و بعدها هم جهت تحصیل حوزه علمیه به قم رفتند.
وی بیان کرد: حضرت امام راحل به وی اعتماد می کنند و ماموریت های ویژه به شهید رئیسی می سپارند ماموریت هایی که هرکدام می تواند آبروی فردی را تحت شعاع قرار دهد و کسی هم شاید قبول نکند و یکی از ویژگی های بارز شهید رئیسی این بود که وارد میدان برای حل مشکلات می شدند و احساس مسئولیت می کردند.
برادر زاده شهید جمهور ادامه داد: شهید رئیسی مسئولیت های مختلفی در قوه قضاییه داشتند و از هیچ ماموریتی گریزان نبودند و پای کار بودند و به دنبال خوشی نبودند و خودشان را در معرض سختی ها قرار می دادند.

 
رئیس الساداتی تصریح کرد: شهید رئیسی بعدها هم به آستان قدس رضوی وارد شدند و موارد بسیاری را ساماندهی کردند، خیلی مهم است که فردی خودش را در معرض پاسخگویی قرار دهد درحالی که آیت الله رئیسی شهید بهشتی را استاد خودشان می دانستند.
وی ادامه داد: قلوب مردم به سمت شهید رئیسی هدایت شد و این فقط جز لطف خدا چیزی دیگری هم نیست و خداوند هم‌‌به شهید رئیسی آبرو داد.
 
 برادر زاده شهید جمهور در ادامه بیان کرد: شهید رئیسی شتابان به سمت مشکلات حرکت می کردند و ایشان سازمان بازرسی را درشرایطی تحویل گرفتند که خیلی ها جرئت سرزدن به خیلی از دستگاه ها را نداشتند اما با جرئت وارد شدند و اقدامات ارزشمندی هم انجام دادند. شهید رئیسی خودشان را متعهد می دیدند که پروژه های دولت های قبل را حتی پیگیری می کردند و اولویت بندی می کردند و پروژه های دولت های قبل را در این سه سال تکمیل می کردند. 
رئیس الساداتی ادامه داد: شهید رئیسی سعی می کرد تمام کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی را داشتند با هر گرایشی دور هم جمع کند و مقید به این بود که تلاش کند دوقطبی در جامعه ایجاد نشود و به دنبال وحدت بودند.
وی افزود: شهید جمهور در بدو امر که رئیس جمهور شدند با فساد مبارزه کردند،در کشور کرونا کشتار ایجاد می کرد و خیلی ها اظهار ناتوانی می کردند اما شهید رئیسی با طرف های خارجی موضوع واکسن را رفع کردند در بخش صادرات نفت کارهای بزرگی انجام دادند و هر روز فضای خدمت بود و انشاءالله دولت بعد با هر اندیشه سیاسی ادامه دهنده راه شهدا باشند.
برادر زاده شهید جمهور ادامه داد: راه شهید رئیسی چیزی جز راه ولایت نبود شهید رئیسی مردم دار و ولایت مدار بودند.در دوره سه ساله روابط بسیاری را با کشورهای جهان داشتیم و بعد از شهادت شهید رئیسی بسیاری از کشورها عزای عمومی اعلام کردند و این نشان از راهبرد جمهوری اسلامی در جهان است.
وی تصریح کرد: شهید رئیسی توجه ویژه ای به جبهه مقاومت داشتند و معتقد بودند که جبهه مقاومت بخشی از استراتژی جمهوری اسلامی است.وی بسیار توجه به توسل داشتند و متوسل به اهل بیت علیهم السلام می شدند.شهید رئیسی توسل ویژه ای به امام جواد و امام هادی علیه السلام داشتند.
وی تأکید کرد: شهید رئیسی به دنبال جلب رضایت عمومی، احترام به مردم و اطاعت محض از فرامین رهبری بودند و همواره خودشان را سرباز ولایت برمی شمردند.
 

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار