کدخبر: ۷۹۵۰۹
۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
چاپ

با حضور معاون اقتصادی استاندار صورت گرفت؛

افتتاح‌وکلنگ‌زنی 50 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران+ تصاویر

هفته دولت گچساران

همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۱۲میلیارد تومان در گچساران بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ،همزمان با هفته دولت ۵۰ طرح عمرانی بااعتباری بیش از سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان بهره‌برداری و یا کلنگ زنی شد که این طرح‌ها درزمینهٔ زیرساخت روستایی، عمرانی شهری، مسکن، آب‌رسانی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

از این تعداد نیز ۳۸ طرح بااعتبار ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند بود و همچنین عملیات اجرایی ۱۲ طرح دیگر نیز بااعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

از طرح‌های عمرانی روستایی این شهرستان می‌توان به بهسازی و آسفالت برخی روستاهای شهرستان ازجمله روستای گلستان (ناصرآباد) اشاره کرد که این طرح‌ها بااعتباری بیش از ۷۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید اگرچه مساحت بهسازی و آسفالت انجام‌شده در این روستاها نیز ۱۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع خواهد بود.

کلنگ زنی احداث شبکه برق ایستگاه پمپاژ باباکلان بااعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال و تکمیل و بهره‌برداری از چند بلوار در گچساران بااعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود.

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه حذف نقطه حادثه‌خیز تقاطع ماهور باشت، کلنگ زنی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گلستان (روستای ناصرآباد)، افتتاح و بهره‌برداری از طرح تکمیلی بلوار الوا و مسکن مهر، افتتاح و بهره‌برداری از طرح تکمیلی بلوار گلزار شهدا، کلنگ زنی طرح تکمیل و توسعه بلوار شهید پناهپوری و کلنگ زنی پروژه احداث شبکه برق ایستگاه پمپاژ باباکلان از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و اقتصادی گچساران در هفته دولت است.

تصاویری از این آیین با حضور «سید احسان عسکری» معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده کنید.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار