کدخبر: ۷۹۴۱۳
۰۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
چاپ

گزارش تصویری؛

حضور پرشور گچسارانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات گچساران

مردم دیار بام نفت ایران از همان ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند و حضور پرشور آن‌ها نشان از خلق حماسه‌ای دیگر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، شهروندان دیار بام نفت ایران امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نویدبخش هستند.

در گچساران و در شهر امامزاده بی‌بی حکیمه سلام‌الله علیها، چهارمین حرم اهل‌بیت علیه‌السلام انگشت مردم با علم و یقین از دقایق اولیه صبح امروز، رنگ انتخاب گرفته زیرا مردم اندیشمند این دیار بدون اندیشه انتخاب نخواهند کرد.

شور و هیجان عجیبی بین زن و مرد و پیرو جوان موج می‌زند، امروز هشتم تیرماه 1403 بازهم در تاریخ این مرزوبوم ماندنی خواهد شد، اگرچه این روزها در فصل گرم تابستان به سر می‌بریم اما عشق به میهن و سربلندی ایران اسلامی مردم را یک‌بار دیگر به‌پای صندوق‌های رأی آورده و شور و شوقی دیگر به این دیار زرخیز بخشیده است.

امروز نوبت مردم همیشه درصحنه ایران و ازجمله مردمان سرزمین نفت‌خیز گچساران است که حماسه دیگری را رقم بزنند چراکه این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

تصاویر را مشاهده کنید.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار