کدخبر: ۷۹۴۴۵
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
چاپ

گزارش تصویری؛

پای پیاده از گچساران تا کربلا+ فیلم

کاروان اربعین گچساران

اعضای موکب عشاق الحسین علیه‌السلام بندر ماهشهر با پای پیاده برای زیارت اربعین حسینی از گچساران، حرکت به سمت کربلای معلا را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی‌ «آفتاب گچساران» ، برخی اعضای موکب عشاق الحسین علیه‌السلام بندر ماهشهر با پای پیاده برای زیارت اربعین حسینی از گچساران، حرکت به سمت کربلای معلا را آغاز کردند. زوار اربعین پس از طی کردن مسیرهای استان خوزستان و مرز بین‌المللی شلمچه به مسیر 850 کیلومتری خود به سمت کربلای معلا برای زیارت اربعین ادامه می‌دهند.
موکب عشاق الحسین علیه‌السلام شهرستان بندر ماهشهر از سال 88 تأسیس‌شده است و برخی از اعضای این موکب هرسال از شهرستان دیگری سفرشان به کربلا را آغاز می‌کنند.
اعضای این موکب می‌گویند که کربلایی «اردشیر زهرایی» از همراهان گچسارانی ما در این سفر معنوی است ایشان چند سالی در پیاده‌روی اربعین با ما همراه بودند که امسال هم به دعوت ایشان مبدأ سفرمان را گچساران قراردادیم، بنابراین امروز همه هم به عشق اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با پای پیاده رهسپار کربلای معلا می‌شویم.
این جوانان معتقدند که باید درراه ولایت و محبت اهل‌بیت  علیه‌السلام  رنج‌ها و سختی‌های این مسیر طولانی را به جان‌ودل خرید و در حقیقت چیزی به‌جز عشق به اهل‌بیت علیه‌السلام نیست که هر کار طاقت‌فرسایی را آسان می‌کند.
تصاویر و ویدئو را مشاهده کنید.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار