کدخبر: ۷۷۲۸۱
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵
چاپ

توصیه " زینل زاده" به بازماندگان عرصه رقابت در گچساران / موضوعی که در انتخابات رعایت نشد؟

شهردار سابق دوگنبدان نوشت:بازماندگان عرصه رقابت باید به انتخاب مردم حرمت نهاده و نگران از شرایط موجود نباشند و به خیر بودن ماوقع ایمان داشته باشند . البته نقد سازنده می تواند مفید باشد اما قطعا تخریب و منکوب کردن رقبای سابق نه خیر دنیوی دارد نه اجر اخروی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل زاده،چهره سیاسی گچساران در مطلبی خطاب به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی  و شورای شهر و روستا نوشت.

 بسمه تعالی

انا الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم

 

ضمن عرض سلام و ادب احترام خدمت همه همشهریان گرامی در شهرستان‌های گچساران و باشت ، حضور همه عزیزان در شعب اخذ رای و مشارکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا، که به نوعی رای آری به تمامیت نظام جمهوری اسلامی بود را تبریک عرض می نماییم .

و اما خدمت کاندیدا های محترم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا دو نکته را عارضم .

۱ - به یاد دارم در سال ۱۳۸۶ پس از انتصاب به عنوان معاونت معماری و شهرسازی اداره کل مسکن و شهرسازی استان که به رسم معمول دوستان و بزرگان جهت ابراز محبت و تبریک به دفتر کار اینجانب تشریف می آوردند یکی از بزرگان پس از تشریف فرمایی جملاتی حکیمانه فرمایش کردند که همچنان آویزه گوش اینجانب است و همواره مد نظر .

 آن بزرگ پس از مقدمه چینی فرمودند آقای زینل زاده من فعلا به شما تبریک نمیگویم چون تبریک مختص کار نیک است و شما فعلا کاری نکرده اید و در بدو کار هستید . انشاالله بعد از یکسال اگر شما در انجام وظیفه محوله تحول ایجاد کردید و بهتر از گذشتگان عمل کردید قطعا مجدد خدمت میرسم و تبریک میگویم .

 لذا اینجانب در شرایط فعلی برای همه منتخبین و عزیزان در شوراهای شهری و روستایی خصوصا در شورای شهر دوگنبدان که سابقه حضور دارم و منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی فقط آرزوی توفیق به مردم در فرصت ایجاد شده دارم .

خواهشمندم عدم تبریک اینجانب در بدو کارتان را حمل بر بی ادبی یا اختلاف احتمالی در سلیقه ندانید . چرا که هم به صعوبتهای کار آشنا هستم و هم انتظارات مردمی ،  خصوصا مقایسه مدیران شهری و وکلا با گذشتگان خود در نگاه مردم ، که اگر توفیق و هنری در کار گذشتگان باشد امروز کار را بر حاضرین سخت تر ساخته و بیرون آمدن از قیاس مردم در این گذر دشوارتر حاصل آید .

در این راستا عزیزان را به اندیشه و فعل نیک و پرهیز از حرکات نمایشی و هزینه کردن مقدسات و نیکان ملی و مذهبی توصیه می کنم ، موضوعی که در انتخابات تا حدودی رعایت نشد. تا  کوتاهی و کم سلیقگی های اجتناب ناپذیر  ما باور مردم را به اساس نظام مخدوش نسازد .

۲ - بازماندگان عرصه رقابت باید به انتخاب مردم حرمت نهاده و  نگران از شرایط موجود نباشند و به خیر بودن ماوقع ایمان داشته باشند . البته نقد سازنده می تواند مفید باشد اما قطعا تخریب و منکوب کردن رقبای سابق نه خیر دنیوی دارد نه اجر اخروی.

 لذا سکوت و حفظ آرامش در شرایط فعلی به نفع عموم مردم باشد و بس . که شاید امور به نفع مردم چرخد و قاعدتا نخبگان جز این نخواهند اگر نخبه واقعی باشیم و تمنای شخصی نداشته باشیم و همه ما خوب واقفیم اگر نخواهیم یا نتوانیم شرایط رابهبود بخشیم و مردم حس عبور از معضلات موجود را نچشند قطعا یا به گذشته برگردند یا به سوی دیگر روند .

فرزند کوچک این مرز و بوم اردلان زینل زاده

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار