کدخبر: ۷۷۳۱۲
۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰
چاپ

شهردار سابق گچساران نوشت؛

مردم گچساران و باشت خسته از پلشتی های سیاسی و طالب آرامشند

اردلان زینل زاده نوشت:پس فارغ از حب و بغض ها و نگاههای منفعت طلب پیرامونی مان حرکت کنیم و بدانیم که امروز مردم ایران زمین و خصوصا گچساران و باشت خسته از پلشتی های سیاسی و طالب آرامشند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل زاده،شهردار سابق گچساران در حساب کاربری اش نوشت: متاسفانه از جمله آفات سیاسی حاکم بر کشور و خصوصا استان های قومیتی استیلای ادبیات انتخاباتی و تخطئه سایرین حتی پس از پایان انتخابات می باشد.

این پدیده اگر از کلام عوام مردم برون آید مخرب است و اگر در لحن خواص و مسئولین هویدا باشد  خانمان سوز! .

توسعه فرایندی است که بنیان آن را نه می توان بر تخریب دیگران و نه بر مخروبه بلادمان بنا کنیم که اگر چنین شد مصداق خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج، باشد . بیاییم نقاط قوت راه رفته را بیابیم و از همانجا شروع کنیم .

گچساران و باشت طی سنوات گذشته مسیری را طی نموده و به اذعان همگان در این مسير از سایر مناطق مشابه پیشی گرفته ، امروز که به هر شکل سکانداری دگر سکان امور را در دست گرفته نباید زحمات گذشتگان را نادیده انگارد و ما باید بدانیم تنها و تنها املای نانوشته است که غلط ندارد!

ادامه خدمت تنها با شناخت نقاط قوت گذشته و تداوم مسیر رفته حاصل آید و نبش قبر حاصلش خاک باشد و خاکروبه که سر تا پای وجود خودمان و همگان را فراگیر می شود، پس فارغ از حب و بغض ها و نگاههای منفعت طلب پیرامونی مان حرکت کنیم و بدانیم که امروز مردم ایران زمین و خصوصا گچساران و باشت خسته از پلشتی های سیاسی و طالب آرامشند .

فرزند گچساران و باشت اردلان زینل زاده

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار